CEL.ro, unul dintre principalii jucători din piața de e-commerce din România, își propune o creștere de 25% a cifrei de afaceri în acest an, după ce anul trecut business-ul a generat 53 de milioane de euro.
"Cele mai bine vândute produse în 2016 și prima jumătate a anului 2017 au fost telefoanele, televizoarele și electrocasnicele care au creșteri de până la 30%", spun reprezentanții CEL.ro, într-un comunicat.
În 2017, vizitele de pe dispozitivele mobile au crescut cu 15% față de aceeași perioadă a anului anterior și au ajuns la un procent de 55% din totalul vizitelor pe site. Tranzacțiile pe mobile reprezintă 39% din totalul tranzacțiilor.
CITEȘTE ȘI Un nou club de fotbal de tradiție din România dispare, intrând în falimentCEL.ro, gestionat de compania Corsar Online, a fost înființat în anul 2005 și are peste 150 de angajați.
Corsar Online este deținută integral de Tiberiu Pop.