Campari, producătorul italian de băuturi spirtoase, urmează să cumpere producătorul francez Courvoisier Cognac, de la grupul american-japonez de băuturi spirtoase Beam Suntory, într-o afacere evaluată la 1,32 miliarde de dolari.
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast
Acordul, care va fi cea mai mare achiziție de către grupul italian de băuturi spirtoase, vine în timp ce principalii producători de coniac au raportat o scădere a vânzărilor pe fondul încetinirii cererii consumatorilor.
CITEȘTE ȘI GALERIE FOTO Un celebru vin românesc, descoperit cu cele mai multe pesticide cancerigene pe rafturile din Marea Britanie. Reacția producătorului românCourvoisier este al patrulea cel mai mare producător de coniac la nivel global, după Hennessy, Rémy Martin și D’Ussé, deținut de LVMH.
Campari este al șaselea producător global de băuturi spirtoase și deține peste 50 de branduri, inclusiv Aperol, Grand Marnier și Wild Turkey.
CITEȘTE ȘI Lumea trebuie să majoreze producția de carneConiacul a fost băutura preferată de mulți americani în timpul blocajelor cauzate de Covid-19 și pe măsură ce barurile s-au redeschis după ridicarea restricțiilor, dar cererea a scăzut acum.
60% din vânzările Courvoisier provin însă ăn continuare din SUA, iar achiziția va ajuta grupul, listat la Milano și controlat de familia Garavoglia să se extindă peste Atlantic, o prioritate pentru strategia sa.