Salamul de Sibiu va fi promovat în România, Spania și Italia, timp de trei ani, cu ajutorul unui grant european în valoare de 1,5 milioane de euro obținut de Asociația Producătorilor de Salam de Sibiu (APSS).
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast
Asociația Producătorilor de Salam de Sibiu din care fac parte șase producători (Angst, Aldis, Agricola Bacău, Scandia Food, Cris-Tim și Reinert), a anunțat miercuri, la INDAGRA, că românii iubesc acest produs super premium, de nișă, deși consumul unui român nu este mai mare de 4 felii pe an, la o producție de 2.100 de tone în 2017, scrie Agerpres.
CITEȘTE ȘI Directorul Purcari Wineries va deveni președintele Camerei de Comerț Româno-BritaniceCarmen Gavrilescu, președintele Asociației, a precizat că în anul 2017 APSS a câștigat un grant de 1,5 milioane de euro prin programul european "Enjoy! It's from Europe", în cadrul căruia timp de trei ani, 2018, 2019 și 2020, Salamul de Sibiu va fi promovat în România, Italia și Spania, iar primele două târguri de promovare la Barcelona și Torino s-au desfășurat deja.
Salamul de Sibiu ajunge cu precădere în țările unde sunt români, respectiv Spania, Italia, Franța, Marea Britanie, Germania.