5 stele EuroNCAP pe bandă rulantă: alte 8 modele de mașini testate, din care 5 premium, cu un nivel foarte mare de siguranță

5 stele EuroNCAP pe bandă rulantă: alte 8 modele de mașini testate, din care 5 premium, cu un nivel foarte mare de siguranță
Gabriel Dogaru
Gabriel Dogaru
scris 30 nov 2017

EuroNCAP a publicat o nouă serie de rezultate ale testelor efectuate pe modele de mașini lansate în marea lor majoritate în acest an. Toate, cu o singură excepție, au primit calificativ maxim, chiar dacă au existat unele diferențe de punctaj.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente
20 mai - Eveniment News.ro: Energy Road - Energie la tine acasă. Parteneri: FPPG
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast

EuroNCAP a realizat o serie specială de teste, cu 5 automobile premium lansate în ultimele luni pe piețele europene. Între acestea, se numără noul pick-up Mercedes-Benz, X-Class, dar și Jaguar E-Pace, SUV-ul premium al PSA, DS 7 Crossback, și un SUV de la BMW, X3, noul Porsche Cayenne, lângă care au fost testate și un SUV non-premium, Subaru XV și modelul compact Impreza.

Un vehicul electric, Citroen e-Mehari (foto), a completat lista. Am mai existat un test, cu modelul Honda Civic, care a fost re-testat după unele îmbunătățiri aduse de producător.

Germania alocă un miliard de euro pentru combaterea poluării produse de motoarele diesel CITEȘTE ȘI Germania alocă un miliard de euro pentru combaterea poluării produse de motoarele diesel

Toate modelele au primit 5 stele, cu remarci la superlativ din partea EuroNCAP pentru BMW X3 și Porsche Cayenne, singura excepție fiind Citroen e-Mehari, care a primit numai 3 stele, din cauza punctajelor mici la protecția adulților (74%) și a copiilor (78%), cu un scor foarte slab la sistemele de asistență (25%).

Secretarul general EuroNCAP, Michel van Ratingen, apreciază ca pozitiv faptul că mașinile primesc în continuare 5 stele, deși dificultatea testelor a crescut de la an la an, standardele după care sunt acordate punctele fiind tot mai dure. Începând de anul viitor vor fi testate sistemele de frânare automată la impactul cu bicicliștii.

viewscnt
Afla mai multe despre
euroncap
teste siguranta