Al doilea tren de metrou fabricat în Brazilia ajunge în Capitală. A fost deja botezat ”Ilfov”. Are instalații de răcire și dezumidificare a aerului și folie anti-grafitti

Al doilea tren de metrou fabricat în Brazilia ajunge în Capitală. A fost deja botezat ”Ilfov”. Are instalații de răcire și dezumidificare a aerului și folie anti-grafitti
Profit.ro
Profit.ro
scris 23 mai 2024

Luni, 27 mai, la București urmează să ajungă al doilea tren de metrou fabricat în Brazilia pentru Metrorex.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

17 iunie - Eveniment Profit.ro - Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield, Globalworth, imobiliare.ro, Meta Estate, Nordis
25 iunie - Medika TV - Maratonul Sănătății dentare. Parteneri: Maxilomed, Regina Maria Dental Clinics

A fost botezat „Ilfov” și va intra in teste, apoi va circula  pe Magistrala 5, anunță președintele Consiliului de Administrație al Metrorex, Mihai Barbu, citat de Radio București.

FOTO PepsiCo și-a cumpărat în România primul autocamion electric. Recent a investit peste 2 milioane de dolari în panouri fotovoltaice CITEȘTE ȘI FOTO PepsiCo și-a cumpărat în România primul autocamion electric. Recent a investit peste 2 milioane de dolari în panouri fotovoltaice

La sfârșitul lunii aprilie, primul tren produs în Brazilia pentru Magistrala 5, botezat ”Giurgiu” a ajuns în București, la Depoul Berceni Metrorex. Acesta face parte din lotul celor 13 trenuri pentru Magistrala 5, cumpărate pe baza contractului încheiat între Metroex și Alstom Transport SA, la data de 2 decembrie 2020, urmare a procedurilor legale de achiziție.

Noile trenuri Alstom Metropolis pentru Magistrala 5 sunt dotate cu: camere de supraveghere interioare și exterioare cu înregistrare și transmitere la bordul mecanicului a imaginilor din vagoane; afișarea direcției de mers pe lateralele tuturor vagoanelor trenului; afișaje dinamice de tip LCD în interiorul vagoanelor cu prezentarea dinamică a hărții traseului și alte anunțuri; sisteme de alarmare în caz de urgență, echipate cu interfon pentru comunicarea dintre personalul de conducere tren și călători; locuri special amenajate pentru persoanele cu dizabilități, inclusiv pentru utilizatorii scaunelor rulante; instalații de răcire și dezumidificare a aerului introdus prin ventilația forțată în fiecare vagon; lămpi de tip LED pentru iluminatul vagoanelor și folie anti-grafitti pentru protejarea geamurilor vagoanelor la interior și exterior. Fiecare tren de metrou are 6 vagoane și 216 locuri dispuse longitudinal. Capacitatea maximă este de 1.200 de pasageri

viewscnt
Afla mai multe despre
metrou
brazilia