Conducerea companiei Ford Craiova a decis să trimită o bună parte din angajați în șomaj tehnic din cauza penuriei de semiconductori, problemă care persistă de mai bine de un an.
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast
Săptămâna aceasta, o bună parte dintre angajați vor sta acasă și vor fi plătiți cu 78& din salariu, la serviciu venind doar personalul indispensabil, potrivit Digi 24.
CITEȘTE ȘI Fondatorul companiei de vehicule electrice Nikola, găsit vinovat pentru fraudă. Investitorii au fost mințiți cu privire la tehnologia mașinilorÎn vara acestui an, Ford a transferat proprietatea asupra fabricii sale din Craiova, care produce vehicule și motoare, către Ford Otosan, permițând astfel companiei să-și extindă operațiunile la nivel internațional.
Ford a anunțat că fabrica de la Craiova va produce noua generație a modelului Courier, atât în varianta Transit (transport marfă), cât și în varianta Tourneo (transport persoane), ce va intra în producție în 2023, cu o versiune complet electrică din 2024. De asemenea, Ford Puma, cel mai bine vândut autoturism Ford din Europa, va beneficia în 2024 de o versiune complet electrică, care va fi produsă la fabrica din România.
Investiția de 490 de milioane de euro anunțată de Ford Otosan la fabrica de la Craiova va fi implementată în următorii trei ani și va avea ca scop lansarea producției noii generații Courier. Capacitatea totală de producție a fabricii de la Craiova va crește de la 250.000 vehicule/an la 272.000 de vehicule/an.