Operatorul aerian Blue Air a mărit frecvența zborurilor pe ruta București - Milano Linate la două ori pe zi și a introdus servicii zilnice de la Milano la Barcelona, Paris Charles de Gaulle, Praga, Lamezia și Catania.
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast
Acum, în perioada 2-30 septembrie 2021, Blue Air desfasoară campania Blue is the new Black pentru toate zborurile către și de la Milano Linate: Barcelona, București, Paris Charles de Gaulle, Praga, Catania și Lamezia Terme. Pe toată durata campaniei, toți pasagerii care sunt reperați de membrii echipajului că poartă un obiect vestimentar albastru la bord vor primi un voucher de 15 euro.
Blue Air a fost înființată în 2004 și s-a dezvoltat de-a lungul anilor devenind un operator aerian paneuropean, cu baze operaționale în România, Cipru, Italia și Marea Britanie.
Blue Air este controlată de antreprenorul Cristian Rada (acționar majoritar) și fratele său, Mihai Cătălin, prin intermediul Airline Invest.