BMW Group a publicat rezultatele financiare provizorii pentru primul trimestru din acest an, anunțând un profit brut de 3 miliarde de euro, cu 26,9% mai mare decât în trimestrul 1 din 2016. Compania susține că rezultatul depășește estimările și se datorează efectelor pozitive de evaluare.
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast
Printre efectele pozitive se numără vânzarea unui pachet din serviciul de cartografiere HERE (cumpărat de Audi, BMW și Mercedes-Benz de la Nokia) serviciu din care cei trei acționari au vândut 10% către companiile Tencent, China, și GIC, Singapore. De asemenea, BMW a contabilizat o contribuție mai mare la profit din partea joint-venture-ul BMW Brilliance Automotive.
Potrivit raportului BMW, veniturile grupului au ajuns la 23,448 miliarde de euro în perioada ianuarie – martie 2017, cu o creștere de 12,4% în comparație cu datele din anul anterior (20,853 miliarde €).
Din punct de vedere al profitabilității s-a înregistrat o ușoară scădere, cu o marjă EBIT de 9%, în timp ce în trimestrul 1 din 2016 fusese 9,4%.
BMW Group continuă să aibă ca obiectiv o ușoară creștere a profitului brut al companiei și o marjă EBIT în segmentul auto în cadrul intervalului de 8-10% pentru anul fiscal 2017.