Vânzările BMW Group au înregistrat un nou record în 2023, la finalul unui an care a fost departe de ceea ce se preconiza în luna ianuarie. Vânzările de vehicule complet electrice ale grupului au crescut de zece ori mai mult decât celelalte tipuri de motorizări.
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast
BMW Group a livrat în 2023 un total de 2.555.341 de vehicule BMW, MINI și Rolls-Royce, cu o creștere de +6,5%, atingând astfel un nou maxim istoric al vânzărilor. Mărcile BMW, Rolls-Royce și BMW Motorrad au raportat, de asemenea, noi recorduri în anul care s-a încheiat. În ultimul trimestru al anului, vânzările BMW Group au urcat la 718.778 de unități, în creștere cu +10,3% față de anul precedent.
CITEȘTE ȘI ANUNȚ O asociere de constructori români și turci - singura ofertă pentru viaducte ale Autostrăzii TransilvaniaLivrările de automobile electrice au crescut de asemenea în 2023, cu un procente de 74%, ajungând la 376.183 de unități, adică aproximativ 15% din totalul vânzărilor. În trimestrul 4, BMW Group a livrat 129.316 vehicule complet electrice (+47,7%).
Marca BMW a încheiat anul pe prima poziție în clasamentul mărcilor premium, la nivel global, cu un total de 2,25 milioane de vehicule vândute, cu 7,3% mai multe decât în 2022. Volumul este de asemenea un record pentru marcă. Pe segmentul electric, marca BMW a vândut 330.596 de unități (+92,2%), din care 113.458 de unități (+55,4%) au fost vândute în ultimul trimestru.
CITEȘTE ȘI FOTO Dacia Spring, relansată în Franța cu prețuri mai mici și fără MediaNav. Nicio speranță rivalilor de la CitroenMarca MINI a vândut un total de 295.474 de vehicule (+0,9%) anul trecut, din care modelele complet electrice au crescut cu 3,5%, până la 45.261 de unități.
Europa a redevenit cea mai mare piață a grupului, cu 942.805 vehicule vândute, cu o creștere de 7,5%, în timp ce China s-a situat pe locul al doilea, cu 824.932 unități (+9,4%). În SUA , grupul a livrat un total de 395.741 de vehicule BMW și MINI, cu o creștere de +9,4%.