BMW se extinde în China, în urma majorării cererii de vehiculele electrice

BMW se extinde în China, în urma majorării cererii de vehiculele electrice
Profit.ro
Profit.ro
scris 19 apr 2021

Grupul german Bayerische Motoren Werke (BMW) este "optimist" privind perspectivele datorită sporirii cererii de vehiculele electrice pe piața chineză, a afirmat șeful diviziei din China, Jochen Goller, într-un interviu acordat DPA.

Evenimente:
21 martie - Maraton Profit News TV Economia Sustenabila (ediția a II-a) – cu sprijinul: ACUE, Auchan, Liberty, OMV Petrom, Romgaz, Tinmar Energy, Transgaz, Hidroelectrica, Borsec, Nuclearelectrica
26 martie - Maraton Medika TV Inovație în estetică - cu sprijinul: Regina Maria
28 martie - Eveniment Profit.ro IMM (ediția a IV-a) - cu sprijinul: CEC Bank, Raiffeisen Bank, Porsche Finance Group Romania (Sharetoo - Abonamentul Auto), UniCredit Bank, Garanti BBVA și REI Grup

Urmărește-ne și pe Google News

Acesta a anunțat că BMW va lansa în China 12 mașini exclusiv electrice până în 2023, iar până în 2025 un sfert din mașinile vândute pe piața chineză ar trebui să fie electrice, scrie Agerpres.

Cum să reîmprospătezi online aerul și...cifra de afaceri CITEȘTE ȘI Cum să reîmprospătezi online aerul și...cifra de afaceri

Vorbind în debutul Salonului auto de la Shanghai, Goller a apreciat că se constată o creștere "continuă" a clasei de mijloc și a potențialelor grupuri de clienți. Totuși, dezvoltarea exactă a pieței auto chineze este este dificil de previzionat în 2021 deoarece depinde și de avansul economiei, a explicat oficialul BMW.

Salonul auto de la Shanghai este cel mai mare eveniment de marketing al industriei auto din ultimul an. Producătorii auto sunt interesați în mod special de China, cea mai mare piață din lume în funcție de volumul de vânzări și prima mare economie a lumii care și-a revenit din pandemie, pentru a-și relansa vânzările și a inversa pierderile de miliarde de dolari suferite în 2020.

Viața angajaților și a companiilor în pandemie: O experiență povestită prin ochii consultanței, cu liderii PwC (II) CITEȘTE ȘI Viața angajaților și a companiilor în pandemie: O experiență povestită prin ochii consultanței, cu liderii PwC (II)

Experții se așteaptă la un avans al pieței auto chineze de cel puțin 6% anul acesta, și la o expansiune mai rapidă a vânzărilor de mașini premium.

În perioada ianuarie-martie 2021, BMW a vândut la nivel global 636.600 de automobile mărcile BMW, Mini și Rolls-Royce, cu 5% mai mult decât în primul trimestru din 2019 și cu 33,5% mai mult decât în perioada similară a anului trecut.

"Aceste vânzări record scot în evidență obiectivele noastre ambițioase de creștere pentru acest an", a declarat directorul de vânzări de la BMW, Pieter Nota. Acesta a adăugat că BMW a reușit să își dubleze vânzările de vehicule electrice, cu 70.200 de autoturisme hibride și electrice vândute în primul trimestru. "Grație acestor performanțe suntem pe cale să vindem peste 100.000 de vehicule complet electrice până la finele anului și să avem cel puțin un milion de vehicule electrificate pe șosea", a spus Nota.

Studiu EY: Companiile raportează scăderi ale cifrei de afaceri, însă doar 19% și-au revizuit politica de prețuri de transfer CITEȘTE ȘI Studiu EY: Companiile raportează scăderi ale cifrei de afaceri, însă doar 19% și-au revizuit politica de prețuri de transfer

Cele mai bune vânzări realizate vreodată de BMW în primele trei luni ale anului se datorează în primul rând pieței asiatice, în special Chinei, unde BMW a vândut 230.000 de automobile, cu 60.000 mai mult decât în primul trimestru din 2019. În total, BMW a vândut un număr record de 237.000 de vehicule în Asia în primele trei luni ale anului.

Anul trecut, BMW Group a vândut un număr de 2,324 milioane de automobile BMW, Mini și Rolls-Royce la nivel mondial, cu 8,4% mai puține decât în 2019.

În pofida situației volatile provocate de extinderea pandemiei pe plan global, grupul BMW se așteaptă ca afacerile să evolueze pozitiv și nivelul riscurilor să rămână stabil în 2021.

Pentru acest an, compania estimează o creștere semnificativă a profitului înainte de taxe în 2021, cu performanțe solide pe toate segmentele: BMW, Mini și Rolls-Royce. BMW se așteaptă la o creștere solidă a vânzărilor și la o marjă a profitului operațional între 6% și 8%, față de 2,7% în 2020.

viewscnt
Afla mai multe despre
bmw
china