Ministrul Transporturilor, Cătălin Drulă, a declarat că în 2024 - 2025 compania Tarom va ajunge pe profit și că în acest nou vor fi vândute avioanele vechi și vor fi achiziționate altele noi.
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast
”Conform planului de restructurare ar trebui (să fie Tarom pe profit- n.r.) în 2025. Tarom a primit un ajutor de salvare anul trecut, acel ajutor ar trebui fie returnat, nu are de unde să returneze, ar însemna ajutorul companiei fie transformat în ajutor de restructurare. Se lucrează intens la un plan de restructurare. Planul implică uniformizarea flotei, ar rămâne cu o flotă mai mică, aproximativ trei sferturi din dimensiunea actuală, reducerea personalului care a și început”, a declarat Cătălin Drulă la Digi 24.
CITEȘTE ȘI VIDEO PROFIT TV - Să ajutăm business-ul. Bodea, Adrem: România are ocazia unică în 100 de ani de a-și moderniza infrastructura critică energetică. Principalele piediciMinistrul Transporturilor a mai declarat că anul acesta vor fi cumpărate noi aeronave.
”Anul acesta se vând avioanele vechi și o să vină avioane noi. Există o comandă făcută acum doi ani de cinci avioane Boeing 737 Max. Pe acest plan care eficientizează pe partea de reducere de personal, deja au plecat voluntar vreo 300 de oameni, deja sunt în evaluare ceilalți, prin reducerea direcției tehnice, planul are mai mulți pași”, a declarat Drulă.
CITEȘTE ȘI Soluția Business Data Security de la Vodafone România, bazată pe tehnologie Fortinet, îți susține afacerea în fața pericolelor digitale, asigurând protecția tuturor echipamentelor din rețeaua locală internă a companieiMinistrul a mai precizat că Tarom va avea doar două tipuri de aeronave.
”Vor fi doar două tipuri de aeronave, Boeing și ATR, ceea ce reduce mult costurile, cu aeronave de tip modern. În acest plan ar trebui să revină pe profitabilitate în 2024 - 2025”, a declarat ministrul Transporturilor.