Dacia a dat peste cap vânzările de autoturisme din Germania, în luna februarie, alături de Polestar și Tesla, având o creștere de peste 100%, pe o piață care a crescut cu 3 procente.
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast
Vânzările Dacia pe piața Germană și-au găsit ritmul, continuând parcursul bun început în luna ianuarie, care aduce astfel recuperarea pierderilor înregistrate în 2021. Potrivit datelor privind înmatriculările analizate de Profit.ro, Dacia a înregistrat 4.039 de unități în februarie, cu 123,8% mai multe față de 2021, însumând astfel 8030 de autoturisme înmatriculate pe primele două luni. Dacia are în 2022 un avans de 116,2%. Cota de piață a mărcii și-a revenit parțial, la 2% în februarie și 1,7% pe cele două luni care au trecut.
Performerele lunii au fost în Germania, pe cea mai mare piață auto a Europei, Polestar, care a crescut cu 250%, dar cu un volum infim, de numai 364 de autoturisme înmatriculate, și Tesla, cu 209% creștere, cu un volum care depășește Dacia, respectiv 5.944 autoturisme. Liderul pieței, marca VW, a înregistrat o nouă scădere, de 8 procente, de asemenea Ford a pierdut 11,7% față de anul trecut, BMW a scăzut cu -5,4%, iar Opel, cu 6%.
După două luni, Dacia depășește Peugeot, Mini și chiar și Tesla și Volvo, situându-se pe locul 14 în clasamentul înmatriculărilor. În total, Germania a înregistrat un volum de 384.624 de autoturisme înmatriculate, de la începutul anului, cele mai multe fiind mașinile VW, care are o cotă de 19,1%, urmată de Mercedes, 9,7% din piață, și Audi, 8,1%. Skoda este cea mai vândută marcă de import, grație apartenenței la grupul VW.