Asociația Pro Infrastructura afirmă, referindu-se la Aeroportul "Henri Coandă", că la terminalul plecări sunt cozi interminabile și "un sentiment de autogară ticsită și depășită de situație", concluzia fiind că aeroportul pierde astfel oportunități și bani.
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast
"Așa arăta acum 30 de minute terminalul plecări al Aeroportului Internațional Henri Coandă București. Înghesuială de nedescris. Cozi interminabile și un sentiment de autogară ticsită și depășită de situație. Ceea ce vedeți nu mai este excepția, ci regula, inclusiv în afara orelor de vârf!", este mesajulde pe pagina de Facebook a asociație, care subliniază și că "aeroportul, proiectat pentru 6-7 milioane de pasageri, se chinuie să ducă 14-15 milioane în 2018, traficul crescând constant cu 15-20% în fiecare an", scrie News.ro.
CITEȘTE ȘI Confirmare - Guvernul a găsit pentru infrastructură cheia marilor succese: Inaugurări mai mici, dar dese. Plus o modificare pregătită la Codul FiscalReprezentanții Asociației Pro Infrastructura, spun că este necesară construirea unui nou terminal, T2, dar că abia s-au adoptat indicatorii tehnico-economici, neexistând informații despre pregatirea licitației, alocări bugetare sau lucrări în teren.
"În acest timp, aeroportul pierde oportunități și bani, marile companii aeriene ocolind Capitala! Iar pasagerii pierd timp și nervi, fiind nevoiți să vină cu 3 ore înainte de zbor", este concluzia ONG-ului.