FOTO Renault lansează noul LCV Master electric

FOTO Renault lansează noul LCV Master electric
Gabriel Dogaru
Gabriel Dogaru
scris 1 feb 2024

Renault își extinde gama de vehicule comerciale electrice cu noul Master, care primește două versiuni de baterii și autonomii comparabile cu autoturismele. Designul mașinii și platforma nouă sunt elementele care stau la baza performanțelor acestui model.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente
20 mai - Eveniment News.ro: Energy Road - Energie la tine acasă. Parteneri: FPPG, Romgaz
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast

Noul Renault Master E-Tech este a doua generație a utilitarei constructorului francez care propune o motorizare electrică, după vechiul Master ZE. Acum, cu o platformă nouă și o arhitectură electrică complet schimbată, mașina asigură o autonomie de până la 460 km. Renault anunță două capacități de baterie, de 40 kWh și 87 kWh, cu o trăsătură care este importantă: dimensiunile spațiului destinat bateriei nu se modifică indiferent de capacitate, ceea ce înseamnă că sunt menținute și capacitățile de încărcare.

Inspectorii ANAF-Antifraudă au identificat un prejudiciu de peste 9 milioane de lei la o companie ride-sharing CITEȘTE ȘI Inspectorii ANAF-Antifraudă au identificat un prejudiciu de peste 9 milioane de lei la o companie ride-sharing

Noua platformă este una multi-energie, ceea ce înseamnă că permite producția de versiuni cu toate motorizările disponibile. Varianta electrică are o putere de până la 105 kW, având totodată un reductor care oferă „unul dintre cele mai mari rapoarte de pe piața electrică a furgonetelor grele”.

Capacitatea de încărcare utilă este de 1.625 kg și poate tracta 2,5 tone. Consumul său este comparabil cu cel al unor autoturisme, respectiv 21 kWh/100 km (WLTP) cu bateria cea mai mare, de de 87 kWh.

Bateria poate fi încărcată la stații rapide, unde până la 130 kW, unde pot fi încărcați 252 km de autonomie în 30 de minute. La un wallbox casnic de 380 volți, cu 22 kW, încărcarea de la 10% la 100% se face în mai puțin de 4 ore.

FOTO Ford Pro a dezvăluit noul Transit Connect, cu motorizări PHEV CITEȘTE ȘI FOTO Ford Pro a dezvăluit noul Transit Connect, cu motorizări PHEV

Vor fi oferite două versiuni de motoare, de 96 kW sau 105 kW, oferind în ambele cazuri un cuplu de 300 Nm. Primul funcționează cu bateria de 40 kWh și are o autonomie de aproximativ 200 km, al doilea funcționează cu o baterie de 87 kWh cu o autonomie WLTP de până la 460 km.

Noul Master E-Tech dispune de tehnologii noi, Vehicle To Load  (V2L) cu posibilitatea de încărcare a dispozitivelor externe cu priză în habitaclu sau în spațiul de încărcare și Vehicle To Grid (V2G) pentru a se integra în rețea și a livra energie din baterii.

Mașina va fi disponibilă pentru comenzi începând cu prima jumătate a acestui an, inclusiv în România.

FOTO Renault lansează noul LCV Master electric

viewscnt
Afla mai multe despre
renault master electric
e-tech
noul master