Înmatriculările de vehicule rutiere pentru transportul pasagerilor au crescut

Înmatriculările de vehicule rutiere pentru transportul pasagerilor au crescut
Profit.ro
Profit.ro
scris 4 aug 2021

Înmatriculările de vehicule rutiere pentru transportul pasagerilor au crescut cu 32,8% în trimestrul 2 al acestui an față de trimestrul II 2020, la 130.485 unități, din care 28.938 sunt vehicule noi, arată datele publicate de Institutul Național de Statistică (INS).

Evenimente:
21 martie - Maraton Profit News TV Economia Sustenabila (ediția a II-a) – cu sprijinul: ACUE, Auchan, Liberty, OMV Petrom, Romgaz, Tinmar Energy, Transgaz, Hidroelectrica, Borsec, Nuclearelectrica
26 martie - Maraton Medika TV Inovație în estetică - cu sprijinul: Regina Maria
28 martie - Eveniment Profit.ro IMM (ediția a IV-a) - cu sprijinul: CEC Bank, Raiffeisen Bank, Porsche Finance Group Romania (Sharetoo - Abonamentul Auto), UniCredit Bank, Garanti BBVA și REI Grup

Urmărește-ne și pe Google News

"Înmatriculările noi de vehicule rutiere pentru transportul pasagerilor au crescut cu 32,8% în trimestrul II 2021 față de trimestrul II 2020. În aceeaṣi perioadă, înmatriculările noi de vehicule pentru transportul mărfurilor au crescut cu 37,7% comparativ cu trimestrul II din anul anterior. În trimestrul II 2021, ponderea înmatriculărilor noi de autoturisme importate second hand în total înmatriculări noi de autoturisme a fost de 78,5%”, arată datele INS.

Jacek Olczak, CEO Philip Morris International: Ambiția noastră este ca produsele fără fum să reprezinte peste 50% din veniturile nete totale până în 2025. În România am făcut investiții de peste 500 milioane USD pentru transformarea fabricii din Otopeni CITEȘTE ȘI Jacek Olczak, CEO Philip Morris International: Ambiția noastră este ca produsele fără fum să reprezinte peste 50% din veniturile nete totale până în 2025. În România am făcut investiții de peste 500 milioane USD pentru transformarea fabricii din Otopeni

În trimestrul II 2021 comparativ cu trimestrul corespunzător din anul 2020, înmatriculările noi de vehicule rutiere pentru transportul pasagerilor au înregistrat creṣteri la toate categoriile astfel: categoria autobuze ṣi microbuze de 2,2 ori, la categoria mopede ṣi motociclete cu 49,0% ṣi la categoria autoturisme cu 32,1%. În ceea ce privește înmatriculările noi de vehicule rutiere noi pentru transportul pasagerilor au fost înregistrate creṣteri la toate categoriile astfel: la categoria autobuze ṣi microbuze cu 88,9%, la categoria mopede ṣi motociclete cu 74,8% ṣi la categoria autoturisme cu 24,5%, scrie News.ro.

În ceea ce priveṣte înmatriculările noi de vehicule rutiere pentru transportul mărfurilor au fost înregistrate creṣteri la toate categoriile astfel: categoria autotractoare de 2,1 ori, la categoria remorci ṣi semiremorci cu 52,6% ṣi la categoria autocamioane (inclusiv vehicule rutiere pentru scopuri speciale) cu 20,3%. Înmatriculările noi de vehicule rutiere noi pentru transportul mărfurilor au înregistrat creṣteri la toate categoriile astfel: categoria autotractoare de 2,9 ori, la categoria remorci ṣi semiremorci cu 84,9% ṣi la categoria autocamioane (inclusiv vehicule rutiere pentru scopuri speciale) cu 44,6%. Față de trimestrul I 2021, în trimestrul II 2021, înmatriculările noi de vehicule rutiere au înregistrat creṣtere cu 4,4% la vehiculele pentru transportul pasagerilor și cu 2,2% la vehiculele pentru transportul mărfurilor.

Vehiculele rutiere clasificate în conformitate cu Normele europene de poluare, înmatriculate în circulație, cuprindeau, la sfârșitul trimestrului II 2021, în proporție de 56,2%, vehicule cu normele de poluare Euro 4, Euro 5 sau Euro 6 și în proporție de 12,3%, vehicule cu norma de poluare Non-Euro.

Auchan și Carrefour ar discuta despre o posibilă fuziune. Posibil și un schimb de active, care să implice România CITEȘTE ȘI Auchan și Carrefour ar discuta despre o posibilă fuziune. Posibil și un schimb de active, care să implice România

Pentru categoria autoturisme, cea mai însemnată pondere a fost deținută de vehicule conforme cu norma europeană Euro 4, respectiv 35,3%; pentru categoria autobuze ṣi microbuze cele mai multe vehicule, respectiv 25,8% au fost clasificate în norma Euro 3, iar pentru categoria mopede ṣi motociclete, cele mai multe vehicule, respectiv 30,6% au fost clasificate Non-Euro.

Vehiculele conforme cu norma europeană Euro 3 au predominat pentru categoria autocamioane în proporṭie de 30,5%, cele conforme cu norma Euro 6 au fost preponderente pentru categoria autotractoare în proporṭie de 32,3%, în timp ce pentru categoria vehicule rutiere pentru scopuri speciale cele mai multe vehicule, respectiv 26,7% au fost clasificate în norma Non-Euro.

viewscnt
Afla mai multe despre
transport pasageri
ins