METROREX SA nu va putea să respecte calendarul orientativ pentru atingerea jaloanelor programului de finanțare prin PNRR pentru magistrala de metrou M4, tronsonul Gara de Nord - Filaret, este concluzia unui raport al Corpului de Cotrol al Ministerului Transporturilor
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast
Conform unui raport al Corpului de Control al Ministerului Transporturilor, în ceea ce priveștemagistrala M4: București- Secțiunea 1: Gara de Nord- Filaret, inclusă pentru finanțare în PNRR, va fi practic imposibil ca METROREX SA să respecte calendarul pentru atingerea jaloanelor prevăzute de programul de finanțare, arată News.ro.
CITEȘTE ȘI Noul Dacia Spring, schimbări majore în 2024 Potrivit echipei de control, nu va fi posibil ca în trimestrul lV din 2022 să aibă loc semnarea contractelor pentru 50% din lucrări, prin derularea unor licitații și prin obținerea autorizațiilor necesare.
Totodată, echipa de control a constatat că, deși METROREX SA a beneficiat de finanțarea necesară pentru a avea un proiect ”matur” ce poate fi finanțat pentru implementare, în prezent, e necesară actualizarea Studiului de Fezabilitate în vederea punerii în aplicare a finanțării din PNRR pentru construcția Magistralei M4: București- Secțiunea 1: Gara de Nord- Filaret, cu alocarea de fonduri suplimentare din bugetul Metrorex SA.