Mazda Motor Co. pregătește o adevărată ofensivă pentru piața din Europa, unde cererea de SUV-uri este din ce în ce mai mare. Din acest motiv, constructorul japonez va lansa două noi modele, plus o versiune a unuia existent.
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast
Mazfa CX-60 și CX-80 sunt două noi SUV-uri pe care compania japoneză urmează să le lanseze în Europa în 2022 și 2023. În același timp, alte două SUV-uri vor fi lansate pe piețele din SUA și pe alte piețe non-europene. Un al cincilea model, CX-50, va fi și el introdus pe aceste piețe.
În Europa, compania susține că noile CX-60 și CX-80 vor duce la creșterea vânzărilor pe termen mediu și lung. Cele două SUV-uri vor intra în segmentele mediu și mare, având motoare hibride plug-in, bazate pe motorizările pe benzină Skyactive-X, cu șase cilindri în linie. Un diesel va fi prezent în arhitectură mild-hybrid.
O a treia noutate pentru piața europeană va fi micul MX-30, care va fi echipat cu un range-extender, un motor rotativ ce va avea ca rol încărcarea bateriei. Acesta este planificat pentru prima jumătate a lui 2022.
Mazda mai anunță și alte noutăți, bazate pe o nouă platformă dedicată mașinilor electrice, un pas înainte de electrificarea completă, în 2030.
În jurul anului 2025, compania va introduce o serie de produse noi pe o nouă platformă dedicată mașinilor electrice. Odată cu introducerea acestor modele, Mazda va avansa în procesul de a electrifica în întregime gama până în 2030.