Producătorul german de automobile Mercedes-Benz este deschis vânzării dealerilor și atelierelor de service pe care le deține în Germania, a declarat vineri producătorul de automobile, transmite Reuters.
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast
”După experiențe foarte pozitive pe diverse piețe europene, examinăm acum și cum putem face ca sucursalele de retail deținute de grup să devină mai independente în Germania”, a spus producătorul de automobile într-un comunicat, citat de News.ro.
”O posibilă vânzare către grupuri de dealeri cu experiență și renume este în curs de evaluare și nu poate fi exclusă”, a adăugat acesta.
Mercedes-Benz a spus că ”fiecare sucursală va fi examinată individual și în funcție de ramură”, a spus Mercedes-Benz în declarația sa, excluzând închiderea sucursalelor, deoarece aceasta nu a făcut obiectul revizuirii.
Analiza ar viza 20 de sucursale cu 80 de dealeri și 8.000 de angajați, a relatat publicația Handelsblatt, estimând că fiecare sucursală valorează până la 40 de milioane de euro (43,5 milioane de dolari). Potențialii cumpărători trebuie, printre altele, să aducă ”expertiza în comerțul cu amănuntul de automobile” și să păstreze garanțiile de locuri de muncă în Germania, a spus producătorul auto.
”Scopul este de a asigura sustenabilitatea pe termen lung a locurilor de muncă regionale, precum și existența și competitivitatea filialelor”.
Mercedes-Benz a vândut în anii precedenți diverse showroom-uri în Marea Britanie, Italia, Spania, Belgia și Republica Cehă.