213 zboruri au avut întârzieri mai mari de 60 minute, pe Aeroportul Internațional Henri Coandă București, în intervalul 15-21 decembrie 2022, anunță Compania Națională Aeroporturi București.
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast
Pe Aeroportul Internațional Henri Coandă București, în intervalul 15-21 decembrie 2022, un număr de 213 zboruri (aterizări și decolări) au avut întârzieri mai mari de 60 minute, precizează CNAB.
CITEȘTE ȘI EXCLUSIV Banca Transilvania va plăti indemnizații temporare angajaților de la 1 ianuarie, pentru a-i proteja de inflație, și va crește valoarea tichetelor de masă Motivele invocate de companiile aeriene se referă la rotația aeronavelor, lipsa echipajului și alte cauze de natură tehnică, scrie News.ro.
Cele mai multe zboruri cu întârzieri de peste o oră s-au înregistrat, în ordine, la companiile aeriene, Wizzair (76), Ryanair (38) și Tarom (38), restul de 61 de zboruri care au avut întârzieri mai mari de o oră fiind înregistrate de alte companii aeriene care operează pe AIHCB.
Precizăm că, în afara zborurilor Blue Air care sunt anulate în perioada 07.09. 2022 – 28.10.2023, nu s-au înregistrat decât 3 anulări de zboruri, mai afirmă Compania Națională Aeroporturi București.
În intervalul analizat, pe Aeroportul Internațional Henri Coandă București, au fost operate 1.988 zboruri, dintre care 1.803 regulate, fiind prelucrat un trafic de 200.231 de pasageri pe fluxurile de plecări, sosiri și tranzit.