Profitul net și veniturile BMW au crescut puternic în T1, dar marja de profit s-a redus din cauza costurilor mari

Profitul net și veniturile BMW au crescut puternic în T1, dar marja de profit s-a redus din cauza costurilor mari
Profit.ro
Profit.ro
scris 4 mai 2017

Profitul net și veniturile BMW au crescut puternic în primul trimestru, față de aceeași perioadă a anului trecut, dar marja de profit a diviziei auto s-a redus din cauza costurilor ridicate, transmite MarketWatch.

Profitul net a urcat în primele trei luni ale anului cu 31%, la 2,15 miliarde de euro.

Urmărește-ne și pe Google News

Veniturile din vânzări au crescut cu 12,4%, la 23,45 de miliarde de euro, susținute de cererea mare pentru SUV-urile X1 și X5 și prima lună completă de vânzări pentru noul BMW serie 5 și sedanul serie 7, scrie News.ro.

Profitabilitatea mai slabă a diviziei auto vine pe fondul investițiilor în tehnologia destinată automobilelor electrice autonome și mai multe alte modele noi.

Marja de profit EBIT (înainte de dobânzi și taxe) a scăzut la 9%, de la 9,4% în urmă cu un an.

BMW este într-o cursă strânsă cu Mercedes-Benz pentru poziția de lider al pieței de automobile premium și a pierdut primul loc în 2016.

Compania a menținut estimările financiare pentru 2017, arătând că anticipează o creștere ușoară a profitului în acest an și o marjă a profitului EBIT de 8%-10%, la divizia auto.

BMW este în urma Mercedes la vânzarea de vehicule premium.

Pedepsele pentru abuzul în serviciu și conflictul de interese nu vor fi grațiate, a decis Comisia juridică CITEȘTE ȘI Pedepsele pentru abuzul în serviciu și conflictul de interese nu vor fi grațiate, a decis Comisia juridică

Vânzările BMW de vehicule sub brand propriu au urcat cu 5,2%, la 503.445 de vehicule, în primele trei luni. Mercedes a vândut în schimb 560.625 de vehicule în aceeași perioadă, în creștere cu 16%.

BMW a mai anunțat că noul produs de referință, automobilul electric autonom iNext, va fi construit la fabrica sa din Dingolfing și va fi lansat în 2021.

Grupul cu sediul în Munchen a raportat luna trecută rezultate preliminare care au depășit așteptările analiștilor.

Profitul EBIT al BMW a crescut în primul trimestru la 3,01 miliarde de euro, de la 2,37 miliarde de euro în intervalul similar al anului trecut. Creșterea a fost alimentată de vânzările mari ale sedanului serie 5, câștigurile aduce de compania mixtă deținută în China și vânzarea unei participații de 15% la producătorul de hărți digitale HERE companiei Intel.

viewscnt
Afla mai multe despre
bmw