Șefa marketingului Opel pleacă din companie în urma unor divergențe de idei cu noii patroni

Șefa marketingului Opel pleacă din companie în urma unor divergențe de idei cu noii patroni
Gabriel Dogaru
Gabriel Dogaru
scris 26 sep 2017

Șefa marketingului de la Opel va părăsi compania, în urma unor divergențe de idei cu noii patroni, Grupul PSA, după cum scrie presa germană. Ea a fost una dintre apropiații fostului CEO, Karl Thomas Neumann, care a plecat după preluarea Opel de PSA Group.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente
20 mai - Eveniment News.ro “Energy Road - Energie la tine acasă”. Parteneri: AS & Partners, FPPG, Delgaz Grid, Hidroelectrica, Nuclearelectrica, Premier Energy, Romgaz
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast

Tina Muller, Managing Director Marketing și Chief Marketing Officer la Opel, urmează să plece din companie, ca urmare a noii strategii a mărcii și a viziunilor diferite pe care le are noul CEO, Michael Lohscheller, după preluarea Opel și Vauxhall de către PSA Group, scrie presa germană, citând surse din interiorul companiei.

Tina Muller se află în această poziție din 2013, fiind susținută de fostul CEO, Karl Thomas Neumann, plecat și el în urma conflictelor de idei cu noii șeful PSA, Carlos Tavares. Tina Muller s-a ocupat, în poziția pe care a avut-o, de strategia de marcă și de managementul produselor Opel.

Anterior venirii la Opel, Tina Muller a făcut carieră în industria cosmetică, fiind șef de marketing la L’Oreal,  Wella și Henkel, unde a primit numeroase premii pentru realizările în domeniul marketingului. A scris o carte de specialitate, „De ce eșuează produsele – 10 păcate mortale ale marketingului”, dar și una din domeniul îngrijirii corporale, „Niciodată nu e târziu să rămâi tânăr”.

Carlos Tavares, șeful PSA: fabricile Opel nu sunt eficiente în comparație cu cele ale Peugeot și Citroen CITEȘTE ȘI Carlos Tavares, șeful PSA: fabricile Opel nu sunt eficiente în comparație cu cele ale Peugeot și Citroen

Compania germană nu a furnizat nicio informație oficială referitoare la încetarea contractului cu CMO-ul Tina Muller.

Opel se numără printre mărcile de top din Europa, cu 660.722 de autoturisme înmatriculate în primele 8 luni din 2017, volum care o plasează pe locul patru în UE, după VW, Renault și Ford. Cu toate acestea, Opel AG a înregistrat pierderi masive în ultimii ani, acesta fiind și motivul pentru care GM a decis vânzarea mărcilor Opel și Vauxhall. peste mai puțin de două luni, Michael Lohscheller, noul șef, va prezenta planul de redresare a companiei, bazat nu pe o creștere a vânzărilor, ci pe reducerea costurilor.

viewscnt
Afla mai multe despre
opel
psa; tina muller