Șeful mărcii VW va supraveghea SEAT și Skoda, în cadrul reorganizării grupului

Șeful mărcii VW va supraveghea SEAT și Skoda, în cadrul reorganizării grupului
Gabriel Dogaru
Gabriel Dogaru
scris 29 iun 2021

Noi informații referitoare la reorganizarea managerială și pe branduri în cadrul Volkswagen Group au apărut în presa germană și confirmă datele anterioare privind supravegherea pe care șeful cel mare, Herbert Diess, o dorește pentru SEAT și Skoda.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente
20 mai - Eveniment News.ro: Energy Road - Energie la tine acasă. Parteneri: FPPG, Romgaz
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast

Cele mai recente informații din interiorul VW Group vorbesc despre o posibilă „tutelă” pe care Ralf Brandstatter, CEO al mărcii VW, o va avea asupra celor două mărci mai „accesibile” din grup, SEAT și Skoda. Automobilewoche scrie că planul lui Diess de a numi doi directori COO, care să supervizeze mărcile din grup a fost schimbat, fiind aleasă o variantă mai simplă. Prin această mișcare, Herbert Diess vrea să controleze mai bine produsele și prețurile automobilelor din grup, astfel încât să evite suprapunerea de produse pe același segment. Mult mai explicit, asta înseamnă că nu dorește ca mărcile SEAT sau Skoda să mai canibalizeze produsele VW, sau nou creata marcă CUPRA să atace poziția Audi.

Cum au crescut olandezii de la FERM afacerile din România CITEȘTE ȘI Cum au crescut olandezii de la FERM afacerile din România

Inițial, presa germană scrisese despre varianta a doi COO care ar fi urmat să fie numiți din rândul veteranilor companiei, unul să supravegheze mărcile de volum, celălalt mărcile premium și de lux. Se pare că această variantă de lucru nu a fost aprobată de structurile de conducere de deasupra lui Diess.

FOTO Volvo va echipa viitorul XC90 cu senzori LiDAR și cu tehnologie pentru conducere fără șofer, pentru că vrea să ajungă la zero accidente CITEȘTE ȘI FOTO Volvo va echipa viitorul XC90 cu senzori LiDAR și cu tehnologie pentru conducere fără șofer, pentru că vrea să ajungă la zero accidente

În noua formulă, misiunea îi revine lui Ralf Brandstatter, cel care conducea marca cea mai puternică din grup, cea care generează cele mai mari venituri și cea care a fost în repetate rânduri subminată de mașinile bune produse de Skoda sau de SEAT. Brandstatter va fi astfel șeful lui Thomas Schaffer, de la Skoda, și al lui Wayne Griffiths, de la SEAT/Cupra.

În această nouă situație, mărcile premium nu vor mai fi supervizate de un șef nou, ci vor avea independența pe care au avut-o și până acum, cu mențiunea reorganizării anunțate deja, adică Bentley și Lamborghini subordonate șefului Audi, Markus Duesmann, iar Bugatti subordonată șefului Porsche, Oliver Blume.

viewscnt
Afla mai multe despre
vw group
reorganizare volkswsgen
ralf brandstatter
audi
porsche
seat skoda