Toyota Motor a anunțat creșteri financiare în trimestrul doi, cu ajutorul cursului de schimb yen/dolar

Toyota Motor a anunțat creșteri financiare în trimestrul doi, cu ajutorul cursului de schimb yen/dolar
Gabriel Dogaru
Gabriel Dogaru
scris 7 nov 2017

Toyota Motor a dat publicității rezultatele financiare după primele două trimestre din anul fiscal, cu o creștere a profitului de 10 pe trimestrul al doilea, împreună cu venituri mai mari și prognoze crescute pentru întreg anul.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente
20 mai - Eveniment News.ro “Energy Road - Energie la tine acasă”. Parteneri: AS & Partners, FPPG, Delgaz Grid, Hidroelectrica, Nuclearelectrica, Premier Energy, Romgaz
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast

Toyota a realizat un profit operațional de 522,2 miliarde yeni (4,64 miliarde dolari), în trimestrul al doilea din anul fiscal, cu un venit net de 458,2 miliarde yeni (4 miliarde dolari), mai mare cu 16% decât anul trecut. Cifra de afaceri a crescut cu 10 procente, la 7.140 miliarde yeni (63 miliarde dolari).

Volumul de vânzări s-a ridicat la 2,63 milioane de vehicule, cu 3,5% mai multe decât în trimestrul 3 din 2016. Datele includ marca Daihatsu și camioanele Hino. Fără acestea, Toyota și Lexus au vândut 2,18 milioane de vehicule, mai puține cu 0,7%.

Rezultatele financiare pozitive au fost influențate, potrivit reprezentanților Toyota, de cursul de schimb yen – dolar favorabil, care a adus un plus de 135 miliarde yeni (1,2 miliarde dolari). Asta înseamnă că fără această influență, rezultatele ar fi fost mai mici decât cele de anul trecut. Motivul principal pentru scăderea business-ului a fost piața din America de Nord, potrivit celor de la Toyota. În SUA, s-au confruntat cu o serie de probleme, de la schimbarea preferințelor publicului către SUV-uri și crossovere, la influențele retururilor din leasing. Vânzările pe această piață au scăzut cu 1,8%, la 672.000 vehicule, dar rămâne cea mai mare piață pentru marca niponă.

BMW și-a îmbunătățit estimările privind profitul în 2017, deși câștigurile au scăzut în T3 CITEȘTE ȘI BMW și-a îmbunătățit estimările privind profitul în 2017, deși câștigurile au scăzut în T3

În Europa, vânzările au crescut cu 8 procente, la 229.000 de vehicule, însă profitul operațiunilor din regiune a scăzut cu 32 de procente, la 17,4 miliarde yeni (154 milioane dolari).

Progonozele pentru acest an fiscal făcute de șefii companiei iau în calcul un profit operațional de 2.000 de miliarde yeni (17,78 miliarde dolari), în creștere ușoară față de anul trecut, pe seama cursului de schimb favorabil. Volumul prognozat este de 8,95 milioane de vehicule, mai mic decât cel de anul trecut, cu circa 20.000 de unități. 

viewscnt
Afla mai multe despre
toyota