Publicitatea negativă generată de imobilizarea la sol a avioanelor Boeing 737 MAX în întreaga lume după două catastrofe aeriene ar urma să conducă la deprecierea cu 12 miliarde dolari a valorii mărcii constructorului american de avioane, a estimat luni firma britanică de consultanță Brand Finance, transmite Reuters.
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast
Brand Finance a precizat că și-a revizuit o primă estimare a valorii brandului Boeing, după un mesaj publicat pe Tweeter de președintele SUA, Donald Trump în care acesta a invitat grupul Boeing să remedieze deficiențele modelului 737 MAX și să-i facă un ''rebranding'', scrie Agerpres.
CITEȘTE ȘI EXCLUSIV Marfin Bank își schimbă numeleAnterior, Brand Finance a estimat la 7,5 miliarde dolari pagubele provocate reputației Boeing, imediat după ce catastrofa avionului Boeing 737 MAX aparținând companiei Ethiopian Airlines a provocat 157 de victime în data de 10 martie, la cinci luni după ce un accident al unui avion similar aparținând companiei Lion Air a provocat 189 de victime.
Potrivit Brand Finance, Boeing are cea mai valoroasă marcă din sectorul aerospațial, aceasta crescând cu 61% în 2018 până la 32 de miliarde dolari.