Producătorul chinez de smartphone-uri Xiaomi a primit comenzi ferme pentru 75.723 de unități din primul său automobil electric, denumit SU7, prescurtarea de la Speed Ultra 7, și vrea să livreze peste 10.000 de unități pe lună începând din iunie, a anunțat fondatorul companiei, Lei Jun, transmite Reuters.
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, CEC Bank, Sphera, Teraplast
Ținta de livrări anunțată stabilește un nou record pentru un start-up din domeniul vehiculelor electrice, a precizat Lei Jun la un eveniment cu presa organizat în prima zi a Salonului Auto de la Beijing. Lei Jun a adăugat că până la data de 24 aprilie au fost livrate 5.781 de automobile SU7, în mai puțin de o lună de la lansare, care a avut loc la finele lunii martie, scrie Agerpres.
CITEȘTE ȘI FOTO Două firme românești au câștigat licitațiile pentru pasaje pietonale în IlfovCele 75.723 de comenzi ferme, care se referă la acele comenzi pentru care cumpărătorii au optat pentru un avans nereturnabil, au fost înregistrate de asemenea până la data de 24 aprilie.
"În ultimele patru zile comenzile au continuat să urce cu aproape 6.000. Asta semnalează competitivitatea crescută a SU7", a spus Lei Jun.
Acesta a adăugat că Xiaomi își propune să livreze peste 100.000 de automobile SU7 în 2024 și intenționează să își mențină afacerile din domeniul auto "concentrate în proporție de 100%" pe piața chineză în următorii trei ani.
În acest scop, Xiaomi a modificat, pentru 18 aprilie, data la care a început livrările versiunilor standard și Max ale sedanului electric SU7, cu 12 zile mai devreme decât se preconiza inițial. Pe lângă cele două versiuni, Xiaomi intenționează ca la finele lunii mai să înceapă și livrările modelului Pro.
CITEȘTE ȘI FOTO Electroputere a lansat un nou tren Săgeată Albastră. Anterior - Un tren românesc decorat cu motive tradiționale româneștiLansarea pe piață a modelului SU7, care se inspiră din design-ul Porsche și vine cu prețuri mai mici decât Model 3 de la Tesla, intensifică și mai mult un război al prețurilor pe segmentul automobilelor electrice pe cea mai mare piață auto din lume, unde constructorii auto cu modele comparabile au anunțat reduceri de prețuri și subvenții după lansarea SU7.
Lei Jun a mai spus joi că cele 6.000 de persoane care formează în prezent echipa auto a Xiaomi este departe de a fi una suficientă, invitând persoanele talentate din întreaga lume să se alăture planurilor ambițioase ale companiei chineze în domeniul producției de automobile.