Cel mai mare retailer de produse de uz casnic din Turcia a intrat în România

Cel mai mare retailer de produse de uz casnic din Turcia a intrat în România
Thomas Dincă
Thomas Dincă
scris 9 iul 2018

Grupul turc Karaca, cel mai mare retailer de produse de uz casnic din Turcia, pe piață din 1973, a intrat în România prin deschiderea unei sucursale și a început deja să încheie contracte pentru magazine cu marile centre comerciale din București, semnând astfel de înțelegeri cu mall-urile AFI Cotroceni și Mega Mall.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast

Înainte de a fi prezentată aici, informația a fost anunțată cu mult înainte pe Profit Insider

Karaca Europe, cu sediul în Istanbul, include brandurile Karaca, Karaca Home, Emsan, Cookplus & Apricot și are principalele magazine deschise în Viena (Austria), Bruxelles (Belgia), Aarau (Elveția), Duisburg (Germania), Copenhaga (Danemarca), Lyon (Franța), Haga și Rotterdam (Olanda).

În total, grupul are circa 130 de magazine proprii, 58 de magazine în franciză și peste 1.200 de puncte de vânzare pe piața internă turcă, la care se adaugă 34 de magazine de vânzare cu amănuntul în circa 20 de țări. 

Date Profit.ro: Kaufland a lansat, discret, planul pentru construcția unui nou hypermarket, în apropierea Bucureștiului. Contract semnat cu firma Comnord CITEȘTE ȘI Date Profit.ro: Kaufland a lansat, discret, planul pentru construcția unui nou hypermarket, în apropierea Bucureștiului. Contract semnat cu firma Comnord

Grupul, astăzi cu circa 1.300 de angajați, a intrat pe piață ca distribuitor en-gros al celor mai renumite produse de menaj din Turcia, iar ulterior și-a lansat propriile produse pe piața internă și străină, sub brandurile KARACA și KRC, dezvoltându-și din 1990 o rețea de vânzări la nivelul întregului teritoriu turc.

Grupul a început să-și deschidă propriile magazine de vânzare cu amănuntul, denumite KRC Shop, în marile centre comerciale din Turcia.

viewscnt
Afla mai multe despre
karaca
retail
magazine