Compania americană farmaceutică USP, activă deja și pe Europa Centrală și de Est, intră în România, cu 5 mărci de suplimente alimentare și dispozitive medicale.
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast
USP, fondată în SUA în 1992, are activitatea principală în Polonia, Ucraina, Bulgaria, Lituania și, de acum, în România. Compania deține, de asemenea, două unități de producție, în Polonia (pentru medicamente) și Suedia (suplimente alimentare).
CITEȘTE ȘI Armata Selectării Atente a Plasticului (ASAP), program de colectare selectivă a deșeurilor în școli, lansat deja în București, se extinde în Brașov. Obiectiv: implementarea în toate școlile din România până la finalul lui 2025În Polonia, compania se prezintă drept numărul 1 pe piața de Consumer Healthcare, cu vânzări de 280 milioane euro și un portofoliu de 29 de branduri, 3 dintre acestea (Ibuprom, Apap, Gripex) fiind în topul celor mai vândute 5 OTC-uri din țară.
„Lansarea USP România este cel mai mare proiect de extindere al companiei și plănuim să devenim în scurt timp un jucător redutabil. Strategia noastră este să aducem pe piața locală branduri de renume, care au câștigat deja aprecierea consumatorilor și a profesioniștilor din domeniul sănătății în Europa Centrală și de Est și care răspund unor nevoi încă insuficient acoperite pentru consumatorii din România”, a declarat Răzvan Constantinescu, Managing Director USP România (foto).