Compania TV a lui Clarkson, May și Hammond, profit de peste 8 milioane de lire sterline, după lansarea The Grand Tour

Compania TV a lui Clarkson, May și Hammond, profit de peste 8 milioane de lire sterline, după lansarea The Grand Tour
Profit.ro
Profit.ro
scris 15 iul 2017

Compania TV ale cărei baze au fost puse de Jeremy Clarkson, James May și Richard Hammond a înregistrat un profit de peste 8 milioane de lire sterline după primul sezon al show-ului ”The Grand Tour”, difuzat pe Amazon, potrivit The Guardian.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente
27 mai - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, CEC Bank, Sphera, Teraplast

În 2015, Clarkson, Richard Hammond, James May și Andy Wilman, fostul producător executiv al ”Top Gear”, au semnat un contract pentru a crea trei seriale care să rivalizeze cu show-ul BBC2. La acel moment a fost vehiculat că suma cuprinsă în acord este de 160 de milioane de lire sterline, scrie News.ro.

Echipa a înființat atunci W Chump & Sons, titulatură care combină numele lor.

Primul serial din ”The Grand Tour”, care a cunoscut o audiență record pe Amazon, a avut 13 episoade, care au fost difuzate din noiembrie până în februarie.

Evaluarea arată că W Chump & Sons a realizat 8,39 de milioane de lire sterline, profit fără plătirea taxelor, de la înființarea în noiembrie 2015 și până la finalul anului trecut.

Profitul final a fost de 6,7 milioane de lire sterline. Compania britanică a plătit taxe în valoare de 1,67 de milioane de lire sterline.

W Chump & Sons are 20 de angajați, în afara celor patru directori, care au un salariu total de 3 milioane de lire sterline. Acest lucru indică faptul că aceste fonduri au fost plătite de Amazon, cel puțin pentru realizarea primului serial, ceea ce înseamnă că valoarea totală a celor trei seriale este mai mică decât 160 de milioane de lire sterline.

Amazon, care a lansat recent trailerul celui de-al doilea serial, a refuzat să comenteze termenii de achiziție.

FOTO Pro TV a cerut la OSIM înregistrarea a 10 noi sigle, toate bazate pe brandul PRO, pentru o rebranduire. Care vor fi noile denumiri ale posturilor Pro TV CITEȘTE ȘI FOTO Pro TV a cerut la OSIM înregistrarea a 10 noi sigle, toate bazate pe brandul PRO, pentru o rebranduire. Care vor fi noile denumiri ale posturilor Pro TV

”The Grand Tour” a ținut prima pagină a ziarelor după ce Richard Hammon a suferit două accidente în timpul filmărilor. Primul a fost un ușor incident cu o motocicletă, în Mozambic, însă al doilea a fost serios - mașina în care se afla s-a răsturnat și a luat foc.

Clarkson a scris atunci pe Twitter, după ce Hammond a fost dus la un spital din Elveția, țară în care filmau episodul respectiv, că accidentul a fost ”cel mai mare și mai înspăimântător” pe care l-a văzut vreodată.

Anul trecut, Clarkson și colegii săi au lansat DriveTribe, o rețea de socializare dedicată pasionaților de motoare, cu finanțare proprie și susținută de investiții de aproximativ 10 milioane de lire sterline din partea unora ca 21st Century Fox și Jim Breyer, unul dintre primii finanțatori a Facebook. După doar șase luni, rețeaua a rămas fără directorul executiv, Ernesto Schmidt.

În anul 2015, Jeremy Clarkson a fost suspendat și apoi concediat de BBC, după ce l-a agresat fizic pe Oisin Tymon, unul dintre producătorii emisiunii ”Top Gear”. Richard Hammond și James May au demisionat la scurt timp după aceea.

Jeremy Clarkson, Richard Hammond și James May au fost înlocuiți de BBC în calitate de prezentatori ai emisiunii ”Top Gear” de Chris Evans - prezentator de radio - și Matt LeBlanc - unul dintre protagoniștii serialului ”Prietenii tăi/ Friends”.

La BBC, Clarkson a câștigat milioane de lire sterline în urma succesului imens înregistrat de ”Top Gear” prin compania Bedder 6.

Pe măsură ce popularitatea ”Top Gear” a crescut - este cel mai mare brand al BBC, cu vânzări de DVD-uri, cărți și alte materiale promoționale în valoare de 50 de milioane de lire sterline anual - Clarkson a primit mari sume de bani care se regăseau în fiecare an în registrele companiei.

După mai multe răfuieli în public, BBC Worldwide, care a înființat Bedder 6 pentru a-i ține aproape pe Clarkson și Wilman, a preluat controlul total al companiei în 2012.

Hammond și May nu au fost acționari ai Bedder 6, însă primeau o parte din profiturile comerciale ale ”Top Gear”, pentru promovarea show-ului la nivel global, ca parte a unui acord semnat în 2012 prin care continuau ca prezentatori.

viewscnt
Afla mai multe despre
clarkson
may
the grand tour