Acțiunile Snap au crescut cu 11% luni, după ce un articol din presă a spus că această companie de social media anticipează că va avea peste 475 de milioane de utilizatori activi zilnic (DAU) în 2024, peste așteptările Wall Street, transmite Reuters.
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast
Numărul de utilizatori publicat vineri de Verge, care citează o notă internă a CEO-ului Evan Speigel către angajați, a depășit estimarea Visible Alpha, de 447 de milioane, scrie News.ro.
CITEȘTE ȘI Undă verde - Tranzacția prin care Antonio Eram a vândut controlul Netopia către Innova Capital, finalizatăDAU-urile mai mari decât cele așteptate vin ca o ușurare pentru compania părinte a Snapchat, care se luptă cu o concurență acerbă și o piață de publicitate slabă.
De asemenea, Snap se așteaptă ca veniturile din publicitate să crească cu peste 20% în 2024, ca parte a ”obiectivelor sale extinse”, se arată în articol, previziunea fiind peste estimările Wall Street, privind o creștere de 14%.
Compania a refuzat să comenteze raportul.
Snap a fost prima firmă de social media dependentă de reclame care a semnalat o scădere a cererii anul trecut, deoarece mărcile au redus bugetele pe fondul inflației aprinse și al ratelor ridicate ale dobânzilor.
CITEȘTE ȘI Presa ungară: România a depășit Ungaria în ceea ce privește PIB-ul pe cap de locuitorProblemele macroeconomice, împreună cu concurența în creștere din partea platformelor de social media precum TikTok, au făcut ca Snap să piardă 80% din evaluarea sa, anul trecut.
Snap a reușit aproape să atingă doar una dintre cele nouă ținte - creșterea timpului pe care utilizatorii săi zilnic petrec vizionarea conținutului cu cel puțin 10%, se arată în raport.