Două dintre cele mai mari agenții de digital marketing, Moloso Agency și SEOCupcake, își unesc forțele

Două dintre cele mai mari agenții de digital marketing, Moloso Agency și SEOCupcake, își unesc forțele
Parteneri Profit.ro
Parteneri Profit.ro
scris 15 iun 2022

Două dintre cele mai mari agenții de marketing online din România au fuzionat. MoLoSo Agency și SEOCupcake sunt specializate în oferirea de servicii PPC și SEO, iar noua entitate, formată de cele două companii, se va numi Limitless Agency și va oferi servicii complete de promovare a afacerilor. Cele două companii țintesc la o cifră de afaceri comună de opt milioane euro în următorii trei ani.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente
27 mai - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, CEC Bank, Sphera, Teraplast

Ne cunoșteam din piață de foarte mult timp, iar în urma unor discuții am aflat că avem aceleași principii și valori. Am fost separați în piață, însă nu neaparăt competitori, deoarece MoLoSo a început ca agenție de PPC, iar SEOCupcake ca agenție de SEO. Fiecare agenție a excelat în domeniul ei, iar creșterile au fost mari într-un timp scurt. MoLoSo a avut o abordare foarte tehnică, orientată spre automatizări și tehnologie AI în zona de PPC, iar SEOCupcake s-a concentrat mai mult pe zona de SEO, deci fuziunea a avut mult sens, pentru că cele două servicii se completează excelent. Noi venim cu procesele și cu automatizările la PPC, iar SEOCupcake a venit cu procesele bine definite la SEO, echipa de SEO și cea de Development”, a declarat Daniel Slăvenie, CEO Limitless Agency.

Obiectivele fuziunii sunt de a consolida echipele de SEO și PPC ale celor două agenții de top, de a oferi clienților servicii integrate de marketing și a înregistra în următorii 3 ani o cifră de afaceri de 8 milioane euro. Odată cu fuziunea au fost create departamentele de Data & Analytics și Marketing & Development, pentru a oferi clienților un plus de valoare adăugată.

Fondată în mai 2014 de către Cătălin Macovei și Daniel Slăvenie, ca agenție de PPC (Pay-Per-Click), MoLoSo Agency administrează bugete media de peste 40 milioane EUR doar în Google Ads (2021), pentru peste 500 de clienți.

Investind foarte mult în tehnologie, agenția a creat și dezvoltat de la zero un soft unic la nivel global, dedicat automatizărilor de marketing în cadrul campaniilor Google Shopping. Acest Tool folosește Machine Learning și se concentrează pe algoritmi software care învață din experiență care dintre produsele unui magazin online trebuie promovate în anumite perioade de timp.

Fondată în 2012, SEOCupcake este situată în Top 3 agenții de promovare SEO (Search Engine Optimization) din România, cu focus pe creșterea traficului și a brandului, administrând un portofoliu de peste 1.300 clienți în cei peste zece ani de activitate. Optimizare SEO, campanii PPC, web design și creație sunt serviciile oferite de SEOCupcake pentru o strategie digitală completă și o imagine impecabilă a brandurilor care li se adresează.

Cifra de afaceri cumulată în 2021 a celor două companii a fost de aproximativ 3.6 milioane euro, cu un număr de peste 350 clienți activi și peste 90 angajați. Fiecare dintre cele două agenții a excelat în domeniul său, înregistrând creșteri mari într-un timp scurt. 

viewscnt
Afla mai multe despre
agentii
marketing