MOL a deschis lângă Ploiești prima benzinărie din proiectul Fresh Corner

MOL a deschis lângă Ploiești prima benzinărie din proiectul Fresh Corner
Profit.ro
Profit.ro
scris 28 iul 2015

Grupul MOL a deschis la Ploiești prima benzinărie din România din cele cinci care integrează noul concept de stație Fresh Corner. Fresh Corner reprezintă punctul central a noului concept de magazin, care acordă o mai mare importanță produselor alimentare proaspete, cumpărăturilor pentru acasă și sortimentelor de cafea.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente
20 mai - Eveniment News.ro: Energy Road - Energie la tine acasă. Parteneri: FPPG
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast

“Conform celor mai recente tendințe de pe piață și noii strategii pentru segmentul Retail, Grupul MOL a deschis prima stație Fresh Corner în România. Având o prezență regională, Grupul MOL a identificat noi moduri de a valoriza rețeaua sa de benzinării, definind o nouă ofertă relevantă pentru clienții săi, cu accent pe cafea, produse alimentare proaspete și o gamă extinsă de cumpărături pentru acasă, plasate conform unui nou design al interiorului magazinului”, a declarat Lars Höglund, Vice-Președinte Senior al al Grupului MOL, responsabil de segmentul Retail.

MOL România va deschide încă 4 stații în cadrul proiectului pilot în acest an, în București și Sibiu. Compania intenționează să înnoiască o parte a rețelei de distribuție în 2016, conform rezultatelor studiilor de cercetare a satisfacției clienților.

“Fresh Corner este un concept regional, a cărui implementare a fost precedată de studii aprofundate în mai multe țări. În România am organizat o serie de focus grupuri pentru selecția aromelor de cafea și a produselor de patiserie. Vom monitoriza cu atenție cum va fi integrată noua ofertă de produse în obiceiurile de cumpărături zilnice ale șoferilor români”, a declarat Camelia Ene, Head of Retail la MOL România.

viewscnt
Afla mai multe despre
mol romania
fresh corner