Grupul farmaceutic american Pfizer Inc. a anunțat că își va menține livrările umanitare de medicamente în Rusia și că va dona toate încasările obținute de filialele sale din această țară unor asociații care oferă un sprijin direct persoanelor din Ucraina, informează Reuters.
6 iunie - Profit News TV - Maraton Energie
11 iunie - Medika TV - Maraton Sănătatea Aparatului Urinar
13 iunie - Eveniment Profit.ro - Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast
17 iunie - Eveniment Profit.ro - Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
Pfizer a precizat însă că nu va mai începe niciun studiu clinic nou în Rusia și că nu va mai recruta noi voluntari pentru studiile sale clinice aflate în desfășurare în această țară, scrie Agerpres.
CITEȘTE ȘI eMAG, Banca Transilvania, Mobexpert și Mastercard donează produse în valoare de 1,1 milioane de lei pentru refugiații ucraineniInvazia rusă i-a făcut pe producătorii de medicamente să întâmpine mari dificultăți în găsirea unor modalități prin care pacienții înrolați deja în studii clinice în Ucraina să primească medicamentele ce le erau alocate, în contextul în care milioane de ucraineni fug din calea bombardamentelor și se refugiază în țările învecinate.
Rusia își descrie acțiunile din Ucraina prin sintagma "operațiune specială".
Reprezentanții grupului Pfizer au spus că o întrerupere voluntară a aprovizionării cu medicamente în Rusia ar fi "o violare directă a principiului nostru fundamental de a pune pacienții pe primul loc".
Producătorul american, care nu deține și nu administrează nicio fabrică de medicamente în Rusia, a precizat însă că va opri toate investițiile planificate în colaborare cu diverși furnizori locali pentru a construi o unitate de producție farmaceutică în această țară.
Mai multe companii globale, precum McDonald's, Nestle și Sony, au decis să se retragă din Rusia pe măsură ce consumatorii din Occident pun o presiune tot mai mare asupra companiilor internaționale pentru ca acestea să adopte poziții publice împotriva invaziei din Ucraina.