Importatorul și distribuitorul de suplimente alimentare Secom continuă extinderea rețelei de magazine cu o nouă unitate la Timișoara, al 9-lea din portofoliul companiei, după o investiție de 40.000 euro.
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale
Magazinul, situat în Piața Huniade nr. 3 (lângă Opera Română din Timișoara), are o suprafață de 70 metri pătrați și comercializează peste 250 de suplimente alimentare naturale și produse fito-dermatocosmetice.
CITEȘTE ȘI Alevia a investit 1 milion de euro pentru extinderea fabricii de suplimente alimentare și ceaiuriRețeaua de retail Secom a fost inaugurată în aprilie 2013. În prezent, compania deține patru magazine în București și câte un magazin în Iași, Ploiești, Brașov, Bacău și Timișoara, obiectivul companiei fiind ca în 10 ani, în fiecare oraș mare din România să existe un magazin Secom.
Secom este specializată în importul, promovarea și comercializarea de produse naturale pentru sănătate și frumusețe.
Compania, deținută de soții Lucia și Andrei Costea, a anunțat la începutul anului că vrea să accelereze ritmul de dezvoltare în 2016 și să ajungă la afaceri de 15,5 milioane euro, de la 12,2 milioane euro anul trecut, să continue deschiderea de magazine și să dubleze investițiile în promovare.