Potrivit unui studiu de piață reprezentativ național, realizat de către Millward Brown România în ianuarie 2019, 6 din 10 români au fost cel puțin o dată la medicul stomatolog în anul 2018, accesul pacienților la serviciile stomatologice crescând pe fondul unui context macroeconomic favorabil, al unui nivel sporit al educației și al dezvoltării pieței de stomatologie susținute și de extinderea clinicilor mari.
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast
Piața serviciilor stomatologice a crescut de la an la an, atât ca număr de cabinete și clinici, cât și ca valoare, ajungând la 4.400 de companii active și peste 1.3 miliarde lei cifră de afaceri cumulată a jucătorilor din domeniu, potrivit datelor Coface. Primele trei orașe, București, Cluj și Timișoara, au înregistrat progrese semnificative, Capitala fiind cea mai mare zonă, cu 1.600 de companii și o valoare a pieței de peste 500 milioane lei.
CITEȘTE ȘI Surpriză: Un lanț de cafenele se retrage rapid din RomâniaFață de anii anteriori, pacienții conștientizează din ce în ce mai mult importanța sănătății dentare. Astfel, în 2018, peste 50% și-au planificat vizitele la medic. Aceștia și-au ales dentistul pe criteriul încrederii (într-un procent de aproximativ 90%) sau pe recomandare (65%) și nu pe criteriul financiar, cum se întâmpla în anii trecuți.
Conform datelor din studiul de piață, jumătate dintre românii care au fost la dentist au optat, punctual, pentru tratarea cariilor, 40% pentru igienizări, comparativ cu anii anteriori în care ajungeau preponderent în cazul durerii și infecțiilor. Numai 8% dintre aceștia au fost la dentist pentru a-și rezolva toate problemele dentare.