Banca Transilvania lansează opțiunea de plată contactless prin smartwatch

Banca Transilvania lansează opțiunea de plată contactless prin smartwatch
Mihai Baniţă
Mihai Baniţă
scris 20 nov 2018

Banca Transilvania și Garmin lansează, în premieră pe piața din România, opțiunea de plăți contactless prin smartwatch, prin conectarea cardurilor Visa BT cu acesta.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente
20 mai - Eveniment News.ro “Energy Road - Energie la tine acasă”. Parteneri: AS & Partners, FPPG, Delgaz Grid, Hidroelectrica, Nuclearelectrica, Premier Energy, Romgaz
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast

Prin noua opțiune de plată la comercianți, clienții Băncii Transilvania au acces la toate funcționalitățile și beneficiile pe care le primesc atunci când plătesc cu cardul fizic sau cu cel digital din aplicația BT Pay, precum punctele de loialitate.

Clienții BT au acum 6 alternative de plată a cumpărăturilor: cu cardul fizic, cu cardul digital din aplicația BT Pay, cu unul dintre accesoriile colecției BT Pay (ceas, brățară, sticker – toate contactless) și, de acum înainte, inclusiv cu smartwatch-ul Garmin.

Bucuroși că vor fi reumplute cuferele Fondului de Compensare, brokerii salută decizia instanței în cazul Harinvest care obligă BCR la plata a 19,7 milioane lei, bani ce ar urma să ajungă la investitori CITEȘTE ȘI Bucuroși că vor fi reumplute cuferele Fondului de Compensare, brokerii salută decizia instanței în cazul Harinvest care obligă BCR la plata a 19,7 milioane lei, bani ce ar urma să ajungă la investitori

„Pe măsură ce tot mai multe persoane includ mișcarea în viața lor de zi cu zi, nevoile lor devin tot mai diferite, mergând înspre opțiuni simple și convenabile. Așa ar fi libertatea de a face cumpărături cu smartwach-ul la finalul unui antrenament sau al unei plimbări, fără a mai fi nevoiți să avem la noi numerar, card sau chiar telefon”, spune Oana Ilaș, director dezvoltare și management produse Retail, Banca Transilvania.

Banca Transilvania este liderul cardurilor din România, cu  3,2 milioane de carduri în portofoliu și 19% cotă de piață. 

viewscnt
Afla mai multe despre
banca trasilvania
garmin
smartwatch