Compania de plăți digitale Mastercard Inc. a anunțat luni că decis să elimine numele companiei din siglă, optând în schimb pentru binecunoscutele cercuri suprapuse, simbolul Mastercard pentru milioane de consumatori, informează The Wall Street Journal.
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast
Decizia este o continuare a unei strategii destinate diminuării componentei 'card' din 'Mastercard' pe măsură ce se extind noile metode și tehnologii de plată. În plus, Mastercard se alătură altor companii, precum Apple și Nike, care au decis să renunțe la nume în favoarea simbolurilor vizuale, în siglă, arată Agerpres.
CITEȘTE ȘI FOTO Bancomatul unei sucursale bancare din Brașov, aruncat în aerMastercard a derulat o cercetare amplă, de peste 20 de luni, pentru a fi sigură că persoanele pot identifica compania doar prin siglă, chiar și în absența numelui.