Gabriela Simion, Directorul General al RBUAB Vilnius Sucursala București, a fost numită într-un nou rol la nivel de grup, fiind responsabilă de dezvoltarea la nivel global a diviziei de asigurări de credit pentru grupul Revolut. Ea s-a alăturat companiei Revolut în 2021 și a jucat un rol cheie în lansarea produselor de credit ale companiei și a sucursalei locale RBUAB anul trecut.
Gianmaria Scocca, care a fost numit recent membru al consiliului de administrație al RBUAB, va supraveghea operațiunile sucursalei din România a băncii digitale. El va coordona, de asemenea, echipa locală, asigurând o supraveghere operațională robustă, managementul riscului, precum și întărirea colaborării dintre sucursală și echipele de produs, pentru a extinde portofoliul de produse și servicii oferite consumatorilor locali.

O a treia schimbare în cadrul echipei manageriale a sucursalei Revolut Bank UAB din România este numirea lui Tamer Nurla în funcția de director adjunct al sucursalei. Tamer s-a alăturat echipei Revolut în 2024 în calitate de manager de strategie și operațiuni al sucursalei locale, fiind responsabil de integrarea operațiunilor băncii cu schemele locale Regis și TRANSFOND.
Revolut și-a extins prezența europeană prin deschiderea de filiale locale, inclusiv în România, Franța, Irlanda, Spania, Olanda, Germania și Belgia, cu planuri de extindere în 2025. Această inițiativă strategică permite clienților să utilizeze Revolut ca bancă principală, oferind o alternativă solidă băncilor tradiționale.

Introducerea IBAN-urilor locale a contribuit la creșterea atractivității Revolut, facilitând diversificarea gamei de servicii financiar-bancare și sporind securitatea prin supraveghere reglementară națională. Revolut, una dintre cele mai populare aplicații bancare din Europa, își consolidează astfel poziția pe continent.
Revolut are peste 4,5 milioane de clienți retail în România, unde funcționează ca o bancă 100% digitală. Baza de clienți retail a înregistrat o creștere de 28% în ultimul an, ajungând la o penetrare națională de 25%, cu o adopție superioară mediei naționale în București (44%) și Constanța (30%). Revolut Business a avut, de asemenea, o creștere semnificativă a bazei de clienți, de 116% în ultimul an.