Acțiunile Hugo Boss au scăzut cel mai mult în cinci luni, din cauza declinului vânzărilor online

Acțiunile Hugo Boss au scăzut cel mai mult în cinci luni, din cauza declinului vânzărilor online
Profit.ro
Profit.ro
scris 3 mai 2017

Acțiunile retailerului de modă Hugo Boss au scăzut miercuri cel mai mult în ultimele cinci luni, din cauza declinul vânzărilor online și a problemelor de pe piața americană, transmite Reuters.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente
20 mai - Eveniment News.ro “Energy Road - Energie la tine acasă”. Parteneri: AS & Partners, FPPG, Delgaz Grid, Hidroelectrica, Nuclearelectrica, Premier Energy, Romgaz
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast

Vânzările pe piața americană au scăzut cu 7% în primele trei luni ale anului, după ce compania a oprit vânzările prin intermediul magazinelor outlet care comercializează produse sub branduri diferite cu discount, scrie News.ro.

Acțiunile au coborât cu până la 6,4% la bursa din Frankfurt, cel mai amplu declin de după 16 noiembrie.

Boss vrea să revină la profitabilitate în 2018 prin eliminarea unor branduri, încetinirea extinderii rețelei de magazine și dezvoltarea vânzărilor de haine online.

PNL îl propune pe Nicolăescu ca viceguvernator BNR, pe Barbu la CNSAS, pe Boagiu la CC și pe Atanasiu la ANRE CITEȘTE ȘI PNL îl propune pe Nicolăescu ca viceguvernator BNR, pe Barbu la CNSAS, pe Boagiu la CC și pe Atanasiu la ANRE

”Trimestrul a fost caracterizat de condiții dificile pe principalele piețe și continuarea problemelor în comerțul electronic”, se arată într-o notă a unor analiști ai Citigroup.

Vânzările în termeni comparabili ale magazinelor proprii ale Hugo Boss au scăzut cu 3%, declin similar cu cel din trimestrul patru. Ajustate la cursul valutar, vânzările au urcat cu 1%, la 651 milioane de euro.

În cazul vânzărilor online, acestea s-au redus cu 27%, ca urmare a scăderii numărului de vizitatori.

Profitul net a crescut cu 25%, la 48 milioane euro.

viewscnt
Afla mai multe despre
hugo boss