DIGI anunță că serviciul de televiziune online suferă o schimbare de identitate și infrastructură.
Aplicația DIGI Online nu mai poate fi descărcată din magazinele de aplicații, dar va continua să funcționeze acolo unde este deja instalată.

Această tranziție marchează o etapă de rebranding și modernizare a platformei de streaming oferită abonaților.
DIGI renunță astfel la vechea aplicație DIGI Online și lansează oficial noua platformă DIGI TV, disponibilă de astăzi pe mai multe dispozitive inteligente
Noul serviciu, DIGI TV, devine acum principala aplicație prin care utilizatorii pot accesa canalele TV oferite de operator.
Aplicația este disponibilă pe o gamă largă de dispozitive, inclusiv:

Telefoane și tablete cu Android sau iOS
Televizoare smart cu sistemele de operare Tizen (Samsung), webOS (LG), Android TV
Dispozitive Apple TV
Pentru a putea folosi DIGI TV, utilizatorii trebuie să dețină un cont dedicat.
Cei care nu au încă unul îl pot crea direct din platformă.

Compania Digi Communications a obținut în primul semestru un câștig pretaxare EBITDA de 369,5 milioane euro, cu 10,86% mai mare decât cel de 333,3 milioane euro din exercițiul financiar precedent.
Digi Communications (DIGI) a realizat în primele 6 luni venituri totale de 1,07 miliarde euro, în creștere cu 17,28% față de cele de 1918,10 milioane euro din perioada similară a anului trecut. Este o performanță obținută în contextul unui avans de 16,82% pe segmentul serviciilor fixe, la 543,1 milioane euro, de la 464,9 milioane euro și a unei majorări cu 17,24% a veniturilor din serviciile mobile, la 442,6 milioane euro, de la 377,5 milioane euro.
Compania a făcut anul trecut investiții majore pentru divizia din Spania care își spun rezultatul, aici veniturile fiind de 445,0 milioane euro, cu 20,56% mai mari decât cele de 369,1 milioane euro de la S1 2024. Dinamica afacerilor pentru România a fost de +8,73%, la 581,5 milioane euro, de la 534,8 milioane euro.

“Prima jumătate a anului 2025 a adus rezultate operaționale extraordinare pentru Grupul nostru, apropiindu-ne de pragul de 30 de milioane de RGU în cele patru piețe principale. România a înregistrat o creștere solidă atât a veniturilor, cât și a RGU-urilor, Spania și-a continuat expansiunea robustă, cu creșteri procentuale de două cifre, iar Italia a menținut o evoluție ascendentă atât în cifra de afaceri, cât și în numărul de clienți“, spune în comunicarea care însoțește raportarea semestrială Serghei Bulgac, CEO al Digi Communications. “Avansăm în Portugalia, având ca scop creșterea bazei noastre de clienți și îmbunătățirea eficienței noastre operaționale.“
În același interval de raportare, cheltuielile din activități operaționale s-au majorat cu 7,34%, la 305,4 euro, de la 284,5 milioane euro. Profitul net a coborât, astfel, cu 81,03%, la 10,3 milioane euro, de la 54,3 milioane euro. Rezultatul este în contextul unei pierderi afișate la T2.

Digi avea la 30 iunie datorii totale consolidate de 2,86 miliarde euro, cu 9,16% mai mari decât cele de 2,62 miliarde euro la sfârșitul anului trecut. În aceeași perioadă, activele totale au urcat cu 5,70%, la 4,08 miliarde euro, de la 3,86 miliarde euro.
Digi Communications, înregistrată în jurisdicție olandeză, s-a listat la Bursa de Valori București în primăvara anului 2017.