FOTO Denisa Tănase, fondator my Geisha: Vizăm extinderea inclusiv în Statele Unite și Asia de Sud-Est. Unitatea de producție din România este un proiect aflat în lucru. Analizăm și extinderea spațiului logistic

Povești cu Profit   
FOTO Denisa Tănase, fondator my Geisha: Vizăm extinderea inclusiv în Statele Unite și Asia de Sud-Est. Unitatea de producție din România este un proiect aflat în lucru. Analizăm și extinderea spațiului logistic

Retailerul de parfumuri și produse cosmetice my Geisha a ajuns la o rețea de 54 de magazine la nivel global, dintre 12 sunt unități proprii și 42 în franciză.

În România, compania deține 10 unități proprii, în centre comerciale premium și în zone comerciale cu trafic intens și 29 de francize.

Urmărește-ne și pe Google News

În afara țării, my Geisha are 2 magazine proprii, în Sofia, Bulgaria, și 13 locații francizate, distribuite în țări, precum Ungaria, Spania, Elveția, Qatar, Italia, UK, Cipru, Serbia, Kuwait.

Evenimente
21 mai Maratonul Economia Sustenabilă
28 mai Maratonul Fondurilor Europene
SURPRIZĂ FOTO Fondatorul 5 to go relansează în România un brand de mare succes din comunism CITEȘTE ȘI SURPRIZĂ FOTO Fondatorul 5 to go relansează în România un brand de mare succes din comunism

“Pentru my Geisha, expansiunea nu înseamnă doar o creștere numerică a locațiilor, ci consolidarea unei prezențe sustenabile, într-un mod care să reflecte valorile noastre de brand – calitate, inovație și experiență autentică pentru consumator.

FOTO Denisa Tănase, fondator my Geisha: Vizăm extinderea inclusiv în Statele Unite și Asia de Sud-Est. Unitatea de producție din România este un proiect aflat în lucru. Analizăm și extinderea spațiului logistic

Strategia noastră de dezvoltare este una echilibrată și adaptată fiecărei piețe, având la bază două direcții principale: unități proprii și extindere prin franciză, alături de consolidarea canalului online, care reprezintă un pilon esențial în strategia noastră omnichannel.

Un pas important a fost și listarea brandului în Aelia Duty Free, Aeroportul Internațional Henri Coandă Otopeni, cât și în celebrul Harvey Nichols, Kuwait, două repere care întăresc poziționarea premium a my Geisha”, spune, pentru Profit.ro, Denisa Tănase, fondatoarea și CEO-ul my Geisha.

SURPRIZĂ FOTO Fondatorul 5 to go relansează în România un brand de mare succes din comunism CITEȘTE ȘI SURPRIZĂ FOTO Fondatorul 5 to go relansează în România un brand de mare succes din comunism

Planurile de expansiune ale rețelei vizează în continuare piețele cheie din Europa și Orientul Mijlociu, dar și intrarea pe noi continente.

“Vizăm inclusiv Statele Unite și Asia de Sud-Est. Canalul nostru de e-commerce este esențial în susținerea extinderii internaționale.

În paralel cu deschiderea de locații fizice, investim constant în platforma noastră de e-commerce, astfel încât să facilităm accesul rapid și ușor la produsele noastre, indiferent de zona geografică.

FOTO Denisa Tănase, fondator my Geisha: Vizăm extinderea inclusiv în Statele Unite și Asia de Sud-Est. Unitatea de producție din România este un proiect aflat în lucru. Analizăm și extinderea spațiului logistic

E-commerce-ul va continua să fie un pilon strategic în creșterea brandului, completând experiența oferită în magazinele fizice. Creșterea nu înseamnă să fim peste tot, ci să fim acolo unde contează”, mai spune aceasta, adăugând că pentru 2025, compania a alocat un buget de investiții semnificativ, care va fi redirecționat către extinderea rețelei internaționale de magazine – atât francize, cât și unități proprii – și către dezvoltarea capacităților logistice și de producție.

“În paralel, investim în digitalizare și în optimizarea experienței omnichannel, pentru a aduce brandul my Geisha mai aproape de clienți, indiferent de platforma aleasă.

Un focus important îl reprezintă și dezvoltarea portofoliului de produse, prin lansarea unor noi game de make-up, produse de bodycare și parfumuri, dar și prin rebranding, introducerea unor ambalaje noi și implementarea unui concept modern de retail design în magazinele noastre”, completează Denisa Tănase.

FOTO SURPRIZĂ Gigantul mexican Bimbo cumpără în România o nouă afacere cu pâine CITEȘTE ȘI FOTO SURPRIZĂ Gigantul mexican Bimbo cumpără în România o nouă afacere cu pâine

Pentru 2025, fondatoarea my Geisha estimează o creștere de 10% a cifrei de afaceri, bazată pe extinderea rețelei de magazine, intrarea pe noi piețe și diversificarea portofoliului de produse.

“2024 a fost un an solid, marcat de o creștere susținută a cifrei de afaceri și o marjă de profit sănătoasă, rezultat al eficientizării proceselor și al consolidării operațiunilor, atât pe piața locală, cât și la nivel internațional.

Pentru 2025, estimăm o creștere de aproximativ 10%, bazată pe extinderea rețelei de magazine, intrarea pe noi piețe și diversificarea portofoliului de produse.

Vedem acest an ca unul strategic, în care continuăm expansiunea internațională și consolidăm poziția my Geisha la nivel global. 2025 va fi un an dedicat consolidării și inovării, cu pași clari spre a poziționa my Geisha ca un lider relevant și aspirational pe piața globală de beauty”, spune CEO-ul my Geisha.

FOTO Denisa Tănase, fondator my Geisha: Vizăm extinderea inclusiv în Statele Unite și Asia de Sud-Est. Unitatea de producție din România este un proiect aflat în lucru. Analizăm și extinderea spațiului logistic

Portofoliul my Geisha cuprinde atât parfumuri, cât și produse de skincare & bodycare și make-up, parfumurile reprezentând însă segmentul cu cea mai mare contribuție la cifra de afaceri.

“Potrivit datelor Market Vector, am înregistrat o creștere de 18% față de anul anterior pe segmentul de parfumerie, ceea ce ne poziționează pe locul 4 în România. Cannabis Extrait de Parfum 100 ml a fost al doilea cel mai bine vândut parfum, iar Musk Extrait de Parfum s-a clasat pe locul 3. În total, avem patru produse incluse în top 10 parfumuri vândute la nivel național.

Pe lângă gamele proprii my Geisha, strategia noastră de dezvoltare include extinderea portofoliului prin parteneriate cu branduri internaționale de prestigiu.

Cele mai recente branduri adăugate sunt Miller Harris și Electimuss în parfumerie, Dermalogica pe segmentul de skincare și Lord & Berry pentru make-up. Aceste parteneriate ne permit să oferim o selecție premium, adaptată cerințelor piețelor pe care activăm”, precizează Denisa Tănase.

VIDEO - IKEA a deschis cel mai scump magazin CITEȘTE ȘI VIDEO - IKEA a deschis cel mai scump magazin

De asemenea, my Geisha comercializează produse atât dezvoltate și realizate sub brand propriu, cât și branduri internaționale premium.

“Unitatea de producție din România reprezintă un proiect aflat în lucru, parte din strategia noastră de extindere. Pe partea de logistică, operăm un depozit central în București, de unde gestionăm distribuția către întreaga rețea de magazine și partenerii internaționali.

Analizăm deja extinderea spațiului logistic, pentru a susține ritmul de creștere și a eficientiza procesele de aprovizionare, mai ales în contextul expansiunii internaționale.

Investițiile viitoare vor fi direcționate către modernizarea și optimizarea infrastructurii de producție și logistică. Privim aceste demersuri ca parte a unei viziuni pe termen lung, menite să consolideze poziția my Geisha pe piețele internaționale și să susțină dezvoltarea organică a brandului”, mai spune aceasta.

FOTO Denisa Tănase, fondator my Geisha: Vizăm extinderea inclusiv în Statele Unite și Asia de Sud-Est. Unitatea de producție din România este un proiect aflat în lucru. Analizăm și extinderea spațiului logistic

Despre atragerea unui investitor strategic, Denisa Tănase afirmă că “în acest moment, my Geisha rămâne un business de familie”, însă, pe termen lung nu exclude posibilitatea “unor parteneriate strategice care să accelereze expansiunea și să aducă valoare adăugată, atât la nivel operațional, cât și în deschiderea către noi piețe”.

“În acest moment, focusul meu și al echipei my Geisha este pe dezvoltarea și consolidarea brandului la nivel global. Suntem într-o etapă de creștere accelerată, cu oportunități majore pe piețele internaționale, iar prioritatea noastră este să maximizăm potențialul brandului și să ne atingem obiectivele strategice pe termen mediu și lung.

ULTIMA ORĂ Ciolacu mandatează ANCOM să vină în sprijinul SpaceX a lui Elon Musk după testele-premieră din România anunțate de Profit.ro CITEȘTE ȘI ULTIMA ORĂ Ciolacu mandatează ANCOM să vină în sprijinul SpaceX a lui Elon Musk după testele-premieră din România anunțate de Profit.ro

Un eventual exit nu reprezintă în acest moment un obiectiv pe agenda noastră. Desigur, ca în orice business matur, analizăm constant toate scenariile posibile, inclusiv parteneriate strategice sau alte opțiuni care pot susține expansiunea și scalarea accelerată.

Însă, orice discuție legată de un exit ar putea avea sens doar într-un moment în care considerăm că am atins maturitatea dorită pentru brand și putem asigura o tranziție care să respecte valorile și viziunea my Geisha”, afirmă aceasta.

FOTO Denisa Tănase, fondator my Geisha: Vizăm extinderea inclusiv în Statele Unite și Asia de Sud-Est. Unitatea de producție din România este un proiect aflat în lucru. Analizăm și extinderea spațiului logistic

Pe segmentul de parfumerie, my Geisha are o cotă de piață de 5,5%.

“România are încă potențial de extindere, mai ales în orașele cu un apetit crescut pentru parfumeria de nișă și experiențele premium pe care le oferim.

În funcție de evoluția pieței, estimăm că România ar putea susține un total de aproximativ 50 de locații my Geisha în următorii ani, într-un model sustenabil, care pune accent pe experiența clientului și pe exclusivitatea fiecărei locații.

Strategia noastră nu urmărește o expansiune accelerată, ci o dezvoltare echilibrată, care să asigure standardele de calitate și experiența premium cu care consumatorii s-au obișnuit în fiecare magazin my Geisha”, mai spune Denisa Tănase.

FOTO Sameday - Record național: A depășit, într-o cabană la mare înălțime, pragul de 5.100 easybox-uri CITEȘTE ȘI FOTO Sameday - Record național: A depășit, într-o cabană la mare înălțime, pragul de 5.100 easybox-uri

“La my Geisha, creșterea viitoare se bazează pe o strategie clară și pe decizii asumate, nu pe întâmplare. Avem planuri validate intern, care fac parte din viziunea noastră pe termen lung, însă le tratăm cu discreția necesară într-un business aflat în plină expansiune.

Adevărata creștere vine atunci când brandul tău reușește să creeze emoție și apartenență, să construiască experiențe care depășesc produsul în sine. Aici se va juca viitorul oricărui business solid. Într-o lume în continuă schimbare, diferențiatorul real va fi capacitatea de a crea conexiuni autentice și de a rămâne relevant, nu doar de a scala rapid”, mai adaugă aceasta.

viewscnt
Afla mai multe despre
denisa tănase
my geisha