Lipsiți de numeroșii vizitatori străini din cauza pandemiei de Covid-19, profesioniștii din sectorul turismului din Paris mizează pe clientela locală pentru a salva sezonul estival, transmite AFP.
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast
De exemplu, la Turnul Eiffel, unde restaurantul Jules Verne a avut mesele pline în fiecare seară din iulie, francezii au reprezentat aproape totalitatea oaspeților, față de jumătate înaintea crizei sanitare, arată Agerpres.
Situația este similară pentru cursele cu vaporașele Batobus și Bateaux Parisiens, pe Sena, care în mod normal sunt foarte apreciate de turiștii străini.
Clientela franceză compensează pentru absența turiștilor din SUA și America Latină.
"Pentru francezi, vara aceasta va fi o șansă unică în viață pentru a profita de Paris și de hotelurile restaurantele, buticurile, parcurile de atracții și muzeele sale golite de turiștii străini", a subliniat Vanguélis Panayotis, președintele firmei de consultanță MKG Consulting.
"Fără terasă am fi fost terminați. Este o gură de oxigen", spune Stéphane Manigold, proprietarul unui restaurant. "Afară putem servi 36 de persoane. În interior, cu respectarea distanței sociale, am fi fost reduși la zece sau 15 persoane și nu am fi putut redeschide. Terasa ne-a permis să scoată toți angajații din șomaj parțial și chiar să mai facem noi angajări", a adăugat el.