La doar două săptămâni după ce a anunțat că chatbot-ul Grok va deveni una dintre facilitățile conturilor Premium, X, fostă Twitter, a început deja să ofere utilizatorilor acces la acesta.
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast
X s-a mișcat foarte repede, cel puțin pentru o companie cu atât de puțini angajați, și a început deja să ofere acces la noul chatbot Grok dezvoltat de xAI abonaților.
Astfel, utilizatorii X care plătesc 16 dolari (sau 22 de dolari în aplicația mobilă) pentru un abonament Premium Plus au sau vor avea foarte curând acces la chatbot-ul Grok.
Grok este antrenat, printre altele, pe baza cantității enorme de date generate de utilizatorii X și, spre deosebire de ceilalți chatbot, este ceva mai „libertin” în exprimare.
Utilizatorii rețelei sociale au postat deja exemple ale unor răspunsuri date de Grok. Chatbot-ul lui Elon Musk încearcă frecvent să pară amuzant, neferindu-se să ofere răspunsuri acide, pe care unii ar putea chiar să le considere ofensatoare.
Mutarea X vine, poate fără a fi vorba de o coincidență, la doar două zile după ce Google a prezentat Gemini, AI-ul despre care spune că este superior lui GPT-4.