Vedetele rețelei sociale se plâng că decizia Instagram de a nu mai afișa numărul de like-uri al posturilor le scade engagement-ul.
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast
Instagram și, mai recent, Facebook, au început să testeze impactul pe care eliminarea numărului de like-uri din cadrul celor două platforme de socializare îl are.
Nu este vorba despre o ascundere completă a acestui indicatori. Utilizatorii vor putea să-l vadă în continuare la propriile postări, însă nu-l vor mai vedea la posturile celorlalți utilizatori.
Facebook încă strânge și analizează datele de pe urma acestui test, neexistând o comunicare oficială în acest sens din partea companiei americane. Însă, deja au început să apară reacțiile influențatorilor, iar acestea sunt critice.
CITEȘTE ȘI Noul guvern italian a aprobat utilizarea unor prerogative speciale pentru acordurile referitoare la serviciile 5GAceștia spun că, din cauza ascunderii numărului de like-uri, postările beneficiază de mai puține reacții din partea utilizatorilor, și drept urmare a modului în care funcționează algoritmul de rankare, postările ajung să fie văzute de mai puțini oameni.
Facebook spera ca prin această schimbare să crească numărul de postări. Fără un număr de like-uri afișat, utilizatorii ar simți mai puțină presiune și ar publica postări noi cu o mai mare ușurință.
Instagram derulează acest test într-un număr limitat de țări: Australia, Brazilia, Canada, Irlanda, Italia, Japonia și Noua Zeelandă. Facebook nu a decis deocamdată dacă renunță la acest test sau implementează schimbarea pentru toți utilizatorii.