Microsoft anunță rebranding-ul motorului de căutare Bing, care, în loc să se numească simplu, Bing, va fi cunoscut de acum înainte drept Microsoft Bing.
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast
Bing, motorul de căutare al Microsoft, care a eșuat până acum la fiecare încercare de a deveni un concurent serios pentru Google, se numește, începând de marți, Microsoft Bing.
Rebranding-ul Bing este doar atât, un rebranding, nefiind însoțit de vreun upgrade tehnic, care să aducă funcționalități noi, sau măcar de un nou design.
Singura schimbare este dată de noul logo, care include numele și simbolul companiei americane alături de numele de până acum motorului de căutare.
Microsoft a făcut același lucru în ultimii ani și cu alte produse ale companiei. Fostul Windows Store a devenit Microsoft Store, iar de curând Office 365 se numește Microsoft 365.
Microsoft nu are, însă, o politică consistentă în acest sens, existând încă produse în al căror brand nu se regăsește și numele companiei. Xbox și Surface sunt două exemple în acest sens.
Microsoft Bing a câștigat recent licitația Google organizată pentru Europa, prin care sunt stabilite motoarele de căutare din care utilizatorii pot alege la configurarea unui telefon nou cu Android. Motorul de căutare al Microsoft va putea fi ales în locul Google în majoritatea țărilor din vestul și nordul europei.