Date prezentate în premieră de Facebook: a șters 2,5 milioane de postări incitatoare la ură în primul trimestru

Date prezentate în premieră de Facebook: a șters 2,5 milioane de postări incitatoare la ură în primul trimestru
Florentina Dragu
Florentina Dragu
scris 16 mai 2018

Facebook a șters 2,5 milioane de postări cu un conținut incitator la ură în primul trimestru, cu aproape un milion mai multe comparativ cu precedentele trei luni, potrivit statisticilor proprii publicate în premieră de la lansarea celei mai populare rețele de socializare, accesată lunar de peste 2 miliarde de persoane.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității - Ediția a IV-a; parteneri BCR, CEC Bank, Sphera, Teraplast

Compania a identificat și șters aproape 840 de milioane de mesaje spam, în urcare de la circa 730 de milioane de astfel de mesaje în ultimul trimestru din 2017, în timp ce numărul postărilor șterse din cauză că promovau terorismul a crescut de la 1,1 milioane la 1,9 milioane.

“Creșterea se datorează îmbunătățirii abilității companiei de a identifica conținutul care încalcă regulile cu ajutorul tehnologiilor de detectare a imaginilor”, arată Facebook, cu referire la conținutul considerat că promovează activitățile teroriste.

Facebook și-ar putea lansa propria criptomonedă CITEȘTE ȘI Facebook și-ar putea lansa propria criptomonedă

În ceea ce privește discursul incitator la ură, vicepreședintele diviziei Data Analytics, Alex Schultz, notează că tehnologiile Facebook sunt încă insuficient dezvoltate, astfel că postările trebuie verificate de echipele angajate special pentru acest lucru.

Din cele 2,5 milioane de postări cu un conținut incitator la ură șterse în prima parte a anului, doar 38% au fost identificate cu ajutorul tehnologiilor Facebook.

Potrivit raportului citat, numărul conturilor false șterse în primul trimestru s-a ridicat la 583 milioane, în scădere de la 694 milioane de conturi eliminate în perioada octombrie-decembrie 2017.

Facebook precizează că ponderea violenței grafice în totalul postărilor pe platformă a crescut în prima parte a anului. Operatorul rețelei de socializare a șters sau a marcat cu etichete de avertizare 3,4 milioane de postări, față de 1,2 milioane de postări în trimestrul precedent, în principal pe fondul îmbunătățirii tehnologiilor de identificare.

viewscnt
Afla mai multe despre
facebook
statistici
discurs incitator ura
spam
violenta grafica