Cu mare întârziere, operatorul american AT&T a confirmat că datele care circulă de săptămâni pe forumurile hackerilor provin, într-adevăr, de la clienții săi.
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast
AT&T a recunoscut că datele clienților săi au ajuns în posesia hackerilor, fără să detalieze modul în care s-a produs incidentul.
Sunt afectați 7,6 milioane de clienți actuali și nu mai puțin de 65 de milioane dintre foștii clienți ai operatorului.
Datele ajunse în posesia hackerilor „ar putea include numele complet, adresa de e-mail, adresa poștală, numărul de telefon, numărul de securitate socială, data nașterii, numărul contului AT&T și parola” transmite operatorul.
AT&T a confirmat incidentul la mai multe săptămâni distanță după ce datele actualilor și foștilor săi clienți au ajuns pe dark web.
Recent, un expert în securitate a avertizat compania cu privire la o vulnerabilitate a codurilor de acces ale clienților săi. Operatorul spune, acum, că va reseta toate codurile de acces.
În luna februarie, rețeaua AT&T a fost indisponibilă pentru mai mult de 10 ore în mare parte a Statele Unite, problemă ce a determinat autoritățile de declanșeze o investigație.