Startup-ul american Instapage, cu un centru de aistență pentru clienți în județul Timiș, a atras 15 milioane de euro, în special de la Morgan Stanley Expansion Capital, divizie a băncii americane omonime. Instapage este o platformă care furnizează soluții pentru companiile cu publicitate online.
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast
Startup-ul pune la dispoziție o platformă pentru crearea și testarea unor pagini de aterizare (landing pages) personalizate. Așa-numitele pagini de aterizare sunt cele pe care o persoană care navighează pe Internet ajunge după ce apasă pe un anunț publicitar.
Instapage a fost fondată în 2012 și are, în prezent, peste 15.000 de clienți plătitori (250.000 de conturi, inclusiv gratuite), printre care companii importante, precum eBay și Verizon. Compania are birouri în trei țări: SUA, Polonia și România.
CITEȘTE ȘI Producătorul român de aplicații Zitec a obținut venituri de 5 milioane de euro, peste 30% provenind din proiecte externeÎn România, Instapage este prezentă din 2016 cu un centru de asistență pentru clienți în Dumbrăvița, județul Timiș. Echipa locală are, în prezent, 30 de persoane.
Banii atrași în această rundă de finanțare (Seria A) vor fi folosiți pe extindere și lărgirea portofoliului de clienți.