Europenii au cheltuit 54,6 milioane de dolari pe aplicații de Crăciun

Europenii au cheltuit 54,6 milioane de dolari pe aplicații de Crăciun
Liviu Mihai
Liviu Mihai
scris 4 ian 2021

Într-o singură zi - prima zi a Crăciunului - în Europa au fost cumpărate aplicații în valoare de 54,6 milioane de dolari.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente
20 mai - Eveniment News.ro “Energy Road - Energie la tine acasă”. Parteneri: AS & Partners, FPPG, Delgaz Grid, Hidroelectrica, Nuclearelectrica, Premier Energy, Romgaz
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast

Prima zi a Crăciunului este, în mod tradițional deja, una din cele mai bune pentru dezvoltatorii de aplicații. Utilizatorii cumpără în număr mare aplicații de Crăciun, inclusiv pentru a le face cadou celor dragi.

Conform Sensor Tower, în Europa au fost cumpărate aplicații în valoare de 54,6 milioane de dolari în prima zi a Crăciunului, care a devenit a doua cea mai bună zi a anului trecut pentru dezvoltatori, după Black Friday.

Capitalizarea de piață a celor mai valoroase șapte companii americane de tehnologie a crescut cu 3.400 de miliarde de dolari în 2020 CITEȘTE ȘI Capitalizarea de piață a celor mai valoroase șapte companii americane de tehnologie a crescut cu 3.400 de miliarde de dolari în 2020

Anul acesta, europenii au cheltuit cu 29% mai mult decât de Crăciunul din 2019, când suma a fost de 42,2 milioane de dolari.

Însă, Europa a înregistrat o creștere anuală mai mică decât cea de la nivel global. În întreaga lume, creșterea sumelor investite de Crăciun a fost de 34,5%. Cele 54,6 milioane de dolari din Europa reprezintă doar aproximativ 13% din banii investiții în aplicații la nivel global de Crăciun.

Două treimi, adică 36,6 milioane de dolari au ajuns la producătorii de jocuri, care s-au bucurat de o creștere anuală de 21%. Cel mai vândut joc din ziua de Crăciun a fost Brawl Stars, care a atras 1,8 milioane de dolari,

Deși a trebuit să se mulțumească doar cu o treime din bani, dezvoltatorii celorlalte aplicații au beneficiat de o creștere anuală de 50%, de la 12 milioane de dolari în 2019.

Cu 1 milion de dolari, Tinder a fost cea mai productivă aplicație de Crăciun.

Cei mai mulți bani au venit din Germania, țară care a investit 11 milioane de dolari în aplicații în ziua de Crăciun. Urmează Marea Britanie cu 10,4 milioane de dolari și Franța cu 5,7 milioane de dolari.

viewscnt
Afla mai multe despre
aplicatii
crăciun