Facebook a creat un bot care ajută angajații să răspundă criticilor la adresa companiei

Facebook a creat un bot care ajută angajații să răspundă criticilor la adresa companiei
Liviu Mihai
Liviu Mihai
scris 3 dec 2019

Când se vor afla la masa de Crăciun, iar rudele le vor pune întrebări dificile legate de compania pentru care lucrează, angajaților Facebook la va sări în ajutor Liam, un bot creat special pentru aceste situații.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente
30 mai - Profit News TV - Maraton Fonduri Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC Bank, Fabrica de Consultanță.
11 iunie - Medika TV - Maraton Sănătatea Aparatului Urinar
12 iunie - Profit News TV - Maraton Energie
13 iunie - Eveniment Profit.ro - Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, ROCA Industry, Sphera, Teraplast
17 iunie - Eveniment Profit.ro - Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield, Globalworth, Meta Estate

O parte a angajaților Facebook le-au spus recent șefilor companiei că sunt îngrijorați de felul în care vor trebui să abordeze subiectele legate de problemele și principiile companiei în discuțiile deschise pe aceste teme pe rude și prieteni.

Aceștia se tem că ar putea fi puși în fața unor întrebări legate de felul în care Facebook colectează datele personale, de lipsa de reacție Facebook în fața reclamelor politice mincinoase sau a altor subiecte sensibile de acest gen.

Facebook a luat în serios îngrijorarea angajaților săi și a dezvoltat de un chatbot, numit Liam, ce are menirea de a-i ajuta pe aceștia să răspundă la interpelări folosind replicile clasice de PR ale companiei.

Facebook lansează un instrument pentru transferul fotografiilor pe alte platforme CITEȘTE ȘI Facebook lansează un instrument pentru transferul fotografiilor pe alte platforme

Spre exemplu, dacă vor fi întrebați cum gestionează Facebook conținutul care îndeamnă la ură, bot-ul va sugera câteva variante precum:

  • Facebook se consultă cu experți în această privință;
  • Facebook a angajat mai mulți moderatori pentru a-și controla conținutul;
  • Facebook folosește AI pentru a identifica discursul de ură.

Pentru discuțiile în care interlocutorul nu cedează, Liam are în dotare și statistici pe care le poate folosi pentru apărarea angajatului și a companiei.

Dezvoltarea lui Liam arată cât de importantă a devenit reputația pentru Facebook și cât de departe poate merge pentru a și-o apăra după numeroasele scandaluri din ultimii doi ani.

viewscnt
Afla mai multe despre
facebook
bot
chatbot