Facebook a închis contul de reclame al Signal

Facebook a închis contul de reclame al Signal
Liviu Mihai
Liviu Mihai
scris 5 mai 2021

După o campanie în care încerca să le arate utilizatorilor cum folosește Facebook datele personale pentru a-i targeta, Signal s-a trezit cu contul închis.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente
20 mai - Eveniment News.ro “Energy Road - Energie la tine acasă”. Parteneri: AS & Partners, FPPG, Delgaz Grid, Hidroelectrica, Nuclearelectrica, Premier Energy, Romgaz
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast

Gigantul condus de Mark Zuckerberg nu a stat la discuții cu mult mai mica Signal Technology Foundation și i-a închis contul de reclame după ce aceasta a încercat să folosească reclamele cumpărate chiar împotriva Facebook.

Fulfilment by eMAG, instrumentul de un milion de euro care ajută antreprenorii să se concentreze pe creșterea afacerii CITEȘTE ȘI Fulfilment by eMAG, instrumentul de un milion de euro care ajută antreprenorii să se concentreze pe creșterea afacerii

Signal, compania din spatele aplicației criptate de comunicare cu același nume, a inițiat o companie de reclame pe Facebook și Instagram, prin care încerca să le arate utilizatorilor cum le sunt folosite datele personale.

Facebook pune la dispoziția advertiserilor un mare număr de instrumente pentru targetare, de la interese personale, la indicii oferite prin localizare - instrumente care pot fi folosite în timp real, de altfel.

Folosind aceste instrumente, Signal se adresa direct utilizatorilor, explicându-le clar de ce văd mesajul respectiv. Unul dintre mesajele afișate suna în felul următor: “Vezi această reclamă pentru că ești un istoric divorțat din Londra, căruia îi place boxul și, probabil, se gândește să-și cumpere o motocicletă.”

Practic, Signal a folosit instrumentele de targetare furnizate de Facebook împotriva gigantului american, arătându-le utilizatorilor cum sunt targetați cu reclame pe baza propriilor informații personale.

Procesul Apple vs. Epic scoate la lumină cifrele și acuzații reciproce de lăcomie: Fortnite a generat 9 miliarde de dolari în primii 2 ani, App Store are o marjă de profit de peste 77% CITEȘTE ȘI Procesul Apple vs. Epic scoate la lumină cifrele și acuzații reciproce de lăcomie: Fortnite a generat 9 miliarde de dolari în primii 2 ani, App Store are o marjă de profit de peste 77%

Facebook, evident, nu a fost încântată de campania inițiată de Signal și a decis nici mai mult nici mai puțin decât închiderea contului de advertising al acesteia.

Între cele două companii s-a creat deja o mică rivalitate, în special de când mai multe milioane de utilizatori WhatsApp au migrat spre Signal. Cele două părți se află la poluri opuse când vine vorba de intimitate: Signal dezvoltă și folosește unul dintre cei mai puternici algoritmi de criptare, în vreme ce Facebook trăiește din datele personale ale utilizatorilor săi.

viewscnt
Afla mai multe despre
facebook
reclame
signal